Tabung Maya Puteriku :P

Thursday, May 10, 2012

Fazura & Tengku Mahkota Johor...

Salam...

Sape dh penah nengok gambo neh? ^_^


Sweet kann... *fazura & tengku mahkota Johor @ universal studio s'pore

15 comments:

apak cikidong said...

owh inikah bakal permaisuri johor.

Mak Lagenda said...

Pernah dah tgk gambo nih dulu. Pastu jeles sbb TM johor pki slippar jepun je pung tp sylo beb!

Tapi pesal kalo mak/pokcik yg pakai slipper jepun, jelas kelihatan selebet gilos??

Jawapannya is : Sbb mak xde pangkat dan reta. Muahaha..

Melati Qistyna's Mummy said...

Sukew la apak tew... Hiks

Daddy Ziyyad said...

as expected...

el said...

ha aku pun dah tgk..mmg aku sukelah derang ni jd kapel..mmg derang ni suwit n padan lah...hopefully kawin lah...hehehehe

Melati Qistyna's Mummy said...

Mak lagenda : gitu ekk, fedulik org kata apa Mak, janji selesa, org pakai je sipe jepun, tp yg mahal/lembut sket, bkn 2hengget la, jaga kaki, muahahahaha


Daddy ziyyad : ye ke doc, haiihh, ketinggalan sunggoh den neh, :P

Melati Qistyna's Mummy said...

El : aku pong suke fazura neh, cantik n bijok, kann

Ujie said...

tengok gambo ni tak penah, tapi mmg dah agak lama tau hubungan mereka.

sbg rakyat johor..saya kurang setuju. ^_^

.: iEyLa :. said...

lame dah pic ni kak..
and skrang fazura xmo berlakon adegan2 yg perlukan bersentuhan dgn lelaki.. :)
jaga status tu..

MOH KEMBARA said...

Salam,
sapa Fazura ni?

Maaf ketinggalan kapaterobang!

Apa2 pun tak molek kalau tak nikah kuar gitu walaupun ramai!

Noraim said...

pakwe nya kah? sama sepadan! hehe.

tehr said...

tak kisah selipar ke apa
asal saja selesa dan disukai

-gedek! said...

baju hitam memang swit

caliph shuriken said...

pnah tgk lama dh ^^

mama aini said...

ehem..semuga mereka berkekalan hingga kepelamin..hukk2x..