Tabung Maya Puteriku :P

Friday, April 27, 2012

Tak Dapat Daddy, Boxer Pon Jadi :D

Salam....

*xtau dah nak boh tajuk ape, boleh la tu ekk... kehkehkeh


* Fokuskan kat boxer biru yg dia pakai tu :P

lepas kena marah ngan mummy, tertido...
kononnye nak mengadu nasib ngan daddy, tp daddy lak balik keje lambat, pakai boxer daddy pon jadi lah, heheheh *siannnn*

10 comments:

el said...

aku harap mummy dia pun cam tu gak muahahahaha

LYAfrina said...

alahai...siannyer dia..ank daddy yerr

apak cikidong said...

mumy dia terer tarik tarik boxer. lariiii hahahahaaaa

kakngah said...

aku ingt yg kat muka dia tu boxer ddy... hahahaha!!

Mak Lagenda said...

Boxer apaknya kaler biru elektrik??? Muahahahahahaha...pocah rahsia wooo kaler boxer apak!

Keh keh keh..

P/s : Kaler merah or kelabu tahik itik ada tak abby??

caliph shuriken said...

dia rapat dgn daddy dia rupanya ^^

Azhafizah[フィザ] said...

alolo..sian kene marah sampai tertido..amek mood daddy tu kot.

mama aini said...

dah sah memang ank daddy..ha2x..

Cik Ina Do Do Cheng said...

boxer pun boxerlah janji selesa tido ye dak .

.: iEyLa :. said...

hikhik..seb baek akk xkne boxing ngn si gegurl.. :)