Tabung Maya Puteriku :P

Sunday, April 1, 2012

Ringan2 Hari Ahad....

Salam....

Muahahaha, tajuk xleh blah... *tp n3 xde kena mengena pong* kuikuikui


"I am an Animal Rescuer. My work is never done, my home is never quiet, my wallet is always empty. But my heart is always full.." - Annette King Tucker -


*kalau nak bela, bela betul2, jgn sekadar melepaskan batuk ditangga...kalau x mampu jaga byk2, antar je kat vet, mandulkan dorg, daripada dibiarkan beranak byk2, pastu dibuang2 je... Wallahuallam

13 comments:

mama aini said...

ehem..hukk2x..betul tu abby..

Dabel Aa said...

mgkin dia betul2 puas dgn apa dia buat. tp btol gak kata akak, mandulkan dia..kalo x, lagi la bertambah2..

Noraim said...

dah mcm sahabat baik pulak! hihi.

zul permatang badak said...

syukur pada rezeki....

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

kesian kat kucing2 yg terbiar....kelaparan sana sini.alahaiiii

zalin onceitalk said...

kesian lak kat kucing tu kak kalau dimandulkan..

LYAfrina said...

sweetnyerrrr

Izan Ishak said...

betul kak... kalau tak mampu nak ada pet jgn bela kan. sian pada pets yg tak bertuan ni...sadis je kekadang tgk tu.

tehr said...

haiwan juga makhluk Allah
kalau tak mahu pelihara, jangan pula menyusahkan mereka

caliph shuriken said...

makan sama2 baru best kn ^^

Mak Lagenda said...

Pemurah dan pengasih betul pakcik tu..yg sikit pun tetap x lokek berkongsi dgn kucing

bdk johor said...

hahaha..
tengok tajuk..tu yg cepat jer bukak. memang tak boleh blah lar lu ni.
hahaha..

.: iEyLa :. said...

tajuk cam cuak je nak bace..hihi
tu la kan kak..bela kucing rajin tp bagi makan nak harap org sbelah umah..hurmm..