Tabung Maya Puteriku :P

Friday, April 27, 2012

Pagi Jumaat Yang Maha Hebat.... Jemmmmmm

Salam.....

nape jem yg hebat hari ni yek, ke kat area pandan ni jek, area lain xde.... hukk
kuor umah seawal jam 7 pagi anto si gurl ke sekolah yg jaraknya x sampai 5minit...
lagi 3minit 7:30 sampai sekolah... sian si gurl tergopohgapah... :)



yg peliknye, hala balik xde lak jem, smpi umah dlm ms 5minit jek, hala ke KL yg jem terukkkkkkk
ke jln2 utama dah mula ditutup sempena BERSIH esok, haihh... menyusahkan la... hukk


p/s 1 : esok gurl sekolah lg, 2x sabtu berturut2, last week ganti, esok ada kem solat bestari lak.... sian dia...
p/s 2: mlm kang kitaorg tgk The Avenger 3D... kol 10 @ TGV Shamelin.... :P

12 comments:

kakngah said...

pagi td aku terbabas nok. jaga2 dh pukul 7. menggelupur aku kejut si adeeb. sebbaik ngam2 je sampai sekola.
syukur hidup kt lembah ni.
kompem xder jem.. :P

el said...

aku igt apalah tadi..ghopenye jem...
aku kt sini xde mslh jem pun...lega!!!
5minit jo..awat x nek moto jek..:)

Daddy Ziyyad said...

jelesnya!!! dah nak gi tgk The Avengers.

Jln area dataran merdeka katanya mulai di tutup jam 6am esok

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : untong ar ko nok, aku kalau bangun kol 7 jwbnye x skolah la anak aku, hukk

Melati Qistyna's Mummy said...

el : ko pon samo cm kakngah, untong...heeee

motor pon xde, nak nek motor ape? ahahahaha

Melati Qistyna's Mummy said...

daddy ziyyad : sila jgn jeles ye doc, muahahaha


esok mesti jem kan area KL, jgn la dok masuk kl sok, mmg cari nahas la jawabnya... :P

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

maknanya akak kena antar ati awal esok la sian dia klu terlmbt nnt.akak...br plan nk gi kl sok cam x leh la kot?

kakchik@ella said...

Abby, KC paling tak suka kalau jem. nape la public transpot kat negara kita ni tak tip top cam oversea ye. Kat oversea diaorg nk ke mana2 jln kaki atau naik public trnspot.

Mak Lagenda said...

Sian aty kena sekolah smpi ari sabtu 2 minggu berturut2. Rajin sungguh cikgu2 dia bekerja aritu. Btw, mayB GBnya tak mahu cikgu2nya terlibat sama dlm perhimpuan bersih tu kot..

apak cikidong said...

mereka itu memang suka melihat orang lain susah kot..

mama aini said...

aritu mama keKL..en.papa kata nasib baik kita tak kerja & tinggal kat area KL..tak sanggup i nak hadap `jamm` hari2..kata papa..he2x..

.: iEyLa :. said...

sabo jela kak..
name pon duk kl.. :)