Tabung Maya Puteriku :P

Monday, April 30, 2012

Isteri Saya Orang Malaysia. Jangan Biadab

Cakap siang pandang2, cakap malam dengar2...

12 comments:

Mak Lagenda said...

Ahahaha..pueh dah perempuan tu merempan x tentu hala dgn BInya, alih2 jurugambar tu slamber je ckp melayu. Terngaga kita?? Kih kih kih..

Zulkbo zulkboCom said...

salam..
Cakap siang pandang2, cakap malam dengar2...betul sangat tu..jangan silap hari kena tangan pula kan..he he

mama aini said...

ehem..kan dah malu sendiri..kah2x..gila meroyan ke minah tu..

Cik Ina Do Do Cheng said...

berseh 3.0 la ni : )zaman sekarang dinding pun boleh mendengar tau .

Acik Erna said...

acik tak tengok tv ke berita ke..tak tau cerita..ni baru tengok kat sini..

apak cikidong said...

padan muka! haha

tehr said...

tu la pasal
semangat pun semangat juga
tapi mulut pun kena jaga
kan dah kena!

mie said...

sokong dengan tehr...
nampak sangan xde tatasusila...
kan dah kena sound.
JANGAN BIADAP!!
heheheee

.: iEyLa :. said...

hurmm..xpasal2 kne dah.. :)

LYAfrina said...

huhu..ada gak tgk vdeo ni...
huhu,... kan dah tkena kan..tak ke malu??

Izan Ishak said...

baru tgk video ni kak...

terkedu terus pompuan tu ye...

caliph shuriken said...

kuang ajaq sgt mulut tu.. padan muka tergamam dia dgr org tu bole ckp bhasa mlayu.. *tergamam mcm kena tampar kn, huh...