Tabung Maya Puteriku :P

Friday, April 6, 2012

Cats for Adoption....

Salam....


comey kan, 5 ekor sumenya..... sapa nak, drop komen hek
my BIL punyer, xde org nak jaga... dia kena balik kuantan, wife plak dh preggy...
lokasi sepang sanun :P

7 comments:

mama aini said...

ehem banyaknya abby..kucing mama dah ada 5 ekor..ehem..hantar kat CPA kot?..eh betul ke CPA?..hukk2x..

caliph shuriken said...

mmg comeii tapi kt umah sy pun dh byk kucin ^^

el said...

mmg comel..tp malas nak jaga hehehehe
hope ada org nak jaga kucing ni...:)

tehr said...

comel2 belaka
tapi kat rumah ni dh ada 7 ekor ni

Cik Ina Do Do Cheng said...

kat rumah cik ina ni tak boleh bela tucin, firdaus suka kejakan kucing, nanti cian je tucin tersiksa. Dia tu suka bagi makan tucin je.

Izan Ishak said...

comel lah kak... baru berangan nak beli kucing. tapi nak ke sepanglah pulaknya...

.: iEyLa :. said...

alolo..comeynyeee...
nk bela kat umah sewa cam xbest lak..