Tabung Maya Puteriku :P

Tuesday, April 10, 2012

Benda Pertama Yang Dia Cari...

Salam....

Sampai2 jek umah, letak beg.. benda pertama yg dia cari, hari2, without failed... huhu



Sedang asyik dok geget kain bucuk dia... hiks, yang lain2 tolak tepi dl... :D


P/s : esok cuti, selamat bercuti buat sume, tp... 21hb ni skolah ganti, x sukeee skolah ari sabtu, hukhuk

18 comments:

el said...

laaaaaaaaaa ada sekolah ganti ke..kan ke public holiday tu..xadil lah...hehehehe

dah habit gegel cam tu kan
basuh x kain tu ahaks :)

Adry@Daun said...

Kalo kain tu hilang atau tak jumpa apa jadi agaknya? Tabiat ni hmpir sama dgn puteri saya. Dia tak geget tp pegang, kalo takde kain mcm ada tak lengkap baginya..hehe..

Melati Qistyna's Mummy said...

El : skolah ganti 21hb April, Hari sabtu.. Esok mmg cuti...huhuhu

Kain tu sentiasa berganti, x semestinya kain yg sama, janji Ada kain batik yg buleh di geget :D


Adry@daun : sib baik x semestinya kain yg sama, janji kain batik, kalau x jenuh mencari kalau hilang... Hehehe

Adehh, Ada gak yg sepesen yek, tp sib baik x geget... Ala2 bantal bucuk la tu... :D

apak cikidong said...

pegi skolah ari sabtu besssttttt... seriusss.... hihihihi

Mak Lagenda said...

Dah agak dahhh..sejibik cam meisya! tp semek kat umah mak ni ada 2 menda yg dia cari. benda kedua yg semek tu cari is bapak dia..hik hik hik

tehr said...

wah, ingatkan bantal je yang jadi mangsa
rupanya kain boleh jugak la

Acik Erna said...

sekolah ganti?ganti masa bila ye..acik tak tau pulak..nak belum ada cerita lagi

LYAfrina said...

heheh... lucu lak dia..ada kain busyukk yer

Melati Qistyna's Mummy said...

Apak : apak antara org yg suke, kite x suke, haihh


Mak lagenda : hahaha, sama ke makkk.... Dia kalau dpt ni, x mkn pon xpe, huhh


Tehr : hahaha, ni pesen lain sket :D


Acik erna : ganti raya haji Kak, mb skolah hero bongsu tu lom lg kot...


Lyafrina : kalau xde candu dia, xleh tide, hiks

caliph shuriken said...

klau ank sdara sy dok usung bantal bucuk.. nk gi jalan2 aritu usung jgak benda tu, hukk...

Lady Rina said...

tak suka sekolah ganti....huhuhuhu..

Noraim said...

org lain ade bantal bucuk dia ada kain bucuk. hihi.

MOH KEMBARA said...

Salam Yong,
Ngape ya ada kekanak ada bantal dan kain busuk. Kami 8 beradik sorang pun takde benda2 ni.

mama aini said...

assalam aby..hikk2x..kalau dah dapat kain bucuk..makan pun kadang2 tak ingat !!..

Cik Ina Do Do Cheng said...

ye ke 21 ni sekolah ganti, malasnya sekolah ganti, mak yang malas dari anak, bole gitu. syok gentel kain bucuk, cik ina gentel bantal bucuk , best nanti senang tido.

wan nurul hezrina said...

oooo ada kain musyuk..bau kain2 musyukx?selalunya kalau budak ada bantal busuk atau kain busuk tak kasi basuh kain dowg2kan?

.: iEyLa :. said...

huwaa....kain busuk..
ila dlu bantal busuk je..hihi

Cik FaRiZaM said...

kain bucuk..dia bawak g sekolah ke kak?hehe