Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, March 28, 2012

WW #12 (Setem Sendiri)

Salam...



Yang berharga RM8, korang hado... Kuikuikui

17 comments:

mama aini said...

ehem..mama takdo !!..he2x..

Cik Ina Do Do Cheng said...

setem sendiri tak pe jgn setem ombak rindu : )

tehr said...

elok sangat buat kenangan ni
tapi kalau nak tampal kat sampul surat, macam tak sanggup je

Ummi said...

wahhhh..best!!!buat camane tu?

Dabel Aa said...

fuyoooooo....aritu praktikal kt pejabat pos xterlintas pulak nak buat...hehehe...bagus btol la kak abby ni...hehe

kakngah said...

aty, makngah nak 2 keping....

Mak Lagenda said...

Aty...cer post kad besday ke, kad raya ke..kad undangan perkahwinan pun takpe kat untie mak nih..

Hahaha..Jelas plak aty ada setem sendiri tu yeh??

Acik Erna said...

memang sah tak de..comel je muka disetem tu

Noraim said...

amboi amboi.sanggup ke letak kat surat tu? hihi.

LYAfrina said...

wah.... ade klasss....

zul permatang badak said...

belajor juger wat setem sendiri,.......buleh?............

Zulkifle Othman said...

salam..
boleh pakai ke setem tu
nak post surat nanti..?

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

wahhhh,ni dh mcm ratu elizebeth dah ni.....huhuhu.comel!

zalin onceitalk said...

waa..ade setem sendiri la..nak 1 kak..hehe..

Izan Ishak said...

cantiknya kak! buat kat mana tu? kitorang takde pun....

-gedek! said...

Whaaa! Glam nya!

.: iEyLa :. said...

whoishhh..betul2 ke edit nih kak??
nak satu!!hihi