Tabung Maya Puteriku :P

Thursday, March 1, 2012

Siapa Pakar Matematik....

Salam....



Sapa tau jawapannya ek.... :D
Brand yg sama, jawapan berbeda... Ehehehe

12 comments:

Noraim said...

jawapan yg casio putih betul tp mcm mane yg hitam blh salah?

errk xtahu lah kak even sy budak maths. hihi

Izan Ishak said...

hehe... cam pelik je kak. rasanya yg kiri tu cam dah pening2 kot.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hurm...entah la kak

mama aini said...

ehem..abby mama takmo peningkan kepala yg dah memang tgh pening ni..ha2x..bolih gitu? :)

el said...

dia pun penin ari2 org dok main kira2 ngan dia hahaha

syiela said...

dia mogok kejap tu... :)

apak cikidong said...

jawapannya 9 la... pulang balik kalkulator itam tu sebab defect. huuhu mintak refund!

Mak Lagenda said...

Kiri ke kanan, putih ke hitam, sejujurnya, mak tatau berapa jawapannya. So, mak tatau yg mana betul, yg mana salah! Hahahahaha..

P/s: Antara fakta diri mak, mak fobia angka. Tp note RM riban2 mak x elecgic. MUahahhahaaha..

inilah aku said...

ada function dekat calculator warna hitam tu yang kena offkan.. alahhhh mainanan lah calculator mcm ghini.. tapi kalau function tu dahh off kan kena pergi reset balik... kat belakang calculator tu.. kalau x ok jugak.. kedalam tong sampahlah tempat yang paling sesuai... he he he

inilah aku said...

ops.. silap warna hitam tu betul.. yang warna putih kena reset...

Dabel Aa said...

hahahaha..kalau ikut kira guna tangan, jawapan dia 1....

hehehehe....

.: iEyLa :. said...

ikot manual jela kak..
yg putih tu betul la..hihi