Tabung Maya Puteriku :P

Saturday, March 24, 2012

Senyum Pagi :D

Salam...


Terbaca katun kat metro hr ni pasal 1 amah 1 tugas, mmg x logik dek akal kan, nasib baik PM kita x setuju....


Kalau x nmpk tu klik la ye utk tumbesaran selayaknya.. Alamklumla,snap dr haiped jek :D

13 comments:

SAYA BUKAN SAMDOL said...

kalau cmtu baik tkpayah hire amah.

Acik Erna said...

melati dia ingat semua orang di negara kita ni kaya ke..kalau ada yang kaya pun rasa membazir bila ambik amah cam tu kan..kalau macam tu..setiap amah tu tak boleh makan tidur free..kena caj duit api air ngan makan ngan dia orang..

Izan Ishak said...

macam2 citer pasal maid ni kan. hmmm... takpelah takde maid pun kan kak...

Noraim said...

nnti jenuh la 1 rumah kena gaji ramai amah. huhu.

Daddy Ziyyad said...

wakakakaka..lawak pulak tgk kartun tu...maid indon dia ternganga tengok tv!

Melati Qistyna's Mummy said...

Saya bukan samdol : betul2... Menyusahkan n menyakitkan hati jek kan


Acik erna : hmm, ramai yg x setuju ngan cadangan tu Kak, mmg betul2 menyusahkan, kan?


Izan ishak : bg Kita yg SAHM ni ok la zan, yg dedua keje tu masalah gak kalau anak 3/4, anto nurseri mahal skang ni...


Noraim : kalau Umah dabel stori tu x cukup bilk tuh, hahahaha


Daddy ziyyad : ye la kan, kalau diterimapakai cadangan tu, mmg Ada harapan Akan jadi cenggitu...kuikuikui

zalin onceitalk said...

Bgusla pm xsetuju..sy pun xsokong amah wat 1kje je. Xpraktikal..duk sni dh kaya,balik indon btambah kaya..

LYAfrina said...

kalo g2.. baik mgaji diri sndiri j kan

Dabel Aa said...

dah la gaji amah dh kecoh, nak suh amah buat keje 1 aje...mana boleh...hahahhaa...naik lemak la amah tu...banyak cntik muka dia...hahaha...

Cik Ina Do Do Cheng said...

memon naik angin je bila dorang kata yang maid tak boleh buat dua keja, mamposlah cam tu, dah senang nak senang lagi. kat rumah kita pun kita buat semua keja.

mama aini said...

assalam abby..ehem dah melampau sgt permintaan diaorg tu kan?..seb baik PM kita tak layan..sebenarnya kita tak perlukan mereka pun..ank2 blh dihantar ketaska je..

** maaf mama tak berapa sihat aritu..hu2x..

tehr said...

hahaa
sediakan duit banyak2 untuk bayar amah

el said...

hahahahah sapelah pya idea 1 amah 1 tugas..bongok bebeno muahahahaha