Tabung Maya Puteriku :P

Tuesday, March 13, 2012

Perginya Seorang Yang Banyak Berjasa......

Salam....

Jumaat last week adalah hr last buat Guru Besar SKPP1
ms nak amik anak kat sekolah *ingat majlis dh abes sbb ms tu kol 12tghr++*
alih2 ternmpk sebuah kete yg dihias cantik, dipandu keluar....
mmg terbaik la sekolah ni, masa dedulu xde pong... :D
begitulah kalau seseorang guru tu baik hati dan ikhlas menjalankan tugas, semua orang pon sayang........
moga pengganti beliau lebih baik bagi menjamin kemajuan dan kejayaan sekolah.... InsyaAllah

x sempat nak snap, satu ni je yg ada...

10 comments:

kakngah said...

cam kete pengantin..

Mak Lagenda said...

GB tu bertukar ke retire abby?? Setuju..klu cikgu tu berkhidmat jujur dan amanah, semua org akan sanjung

el said...

sempoi kete dia...

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : betol ngah, kemain grand dorg hias, siap ada sunroof lagi ko...hehehehe


Mak lagenda : bersara mak, tu yang sume org sedih, Puan ni baikkkk sgt...


EL : tu la kan, kalau sume org dah syg dia... :)

Daddy Ziyyad said...

dulu cikgu saya masa bersara, siap ada kompang lagi..macam majlis kawin..ekekek

zul permatang badak said...

sebut tentang guru.....
ingat masa sekolah dulu2.......
duduk dibangku......bila tak ada mood conteng2 buku....he..he..

tehr said...

Selamat bersara
Sekolah kami juga selalu buat majlis perpisahan macam ni

Melati Qistyna's Mummy said...

Daddy Ziyyad : hehehehe, yeke... ni 1st time sy tgk majlis perpisahan grand cenggini, kete pon hias cm kete pngantin :P


ZPB : ahahaha.... kang kena tgkp kat cekgu, pale kena luku... :D


TEHR : zaman skang ni je kot grand2, dedulu sekadar majlis makan2 je kot, entahla...

mama aini said...

ehem dihias mcm keta org kawen pulak..ha2x..apapun jasa GB & guru2 tak terbalas..hu2x

Aya said...

sukanya tengok kereta dia.. :)