Tabung Maya Puteriku :P

Tuesday, March 27, 2012

Oren Segar :D

Salam.....

Oren yang x laku kat umah ni, beli minggu lepas...dari dok simpannn je lam peti-aih tu, baik buat jus... mmg laju je ni, :D



Minum ms cuaca panas2 ni, fuhhh... Hehehe *11biji menghasilkan 1jug*

15 comments:

kakchik@ella said...

sedap tu. mamak sure kalah. hehehe.

kakngah said...

yummeh!

Cik Ina Do Do Cheng said...

melati buat kek oren blended pun sodap. segar mata nengok jus oren tu,. bak memon sikit.

Dabel Aa said...

waaaa..kecur liur kak....sedapnyeeee

bdk johor said...

Qis.. wa ada buah kelapa. Tapi belum kopek lagi. Tolong buatkan jus!
Hahaha..

LYAfrina said...

musim2 panas ni..kalo minum..wahhh..lega tekak

as ♥ Leenda said...

slruuupppppp..haaaaaaaa..legaaaaaaa...
hehehhehehhe..

el said...

terbaekkkk :)
oren jus satu kakak hahahaha

Mak Lagenda said...

Tindakan si ibu perlu kreatif..barulah cepat sket stok belian kita tu abis

P/s: Kulit oren tu klu parut2 pastu buat kek oren, laaaaaaaaaaaagi mabelas!! 11bj tuh..

Izan Ishak said...

ala kak... bak mai lah segelas... haus plak tetiba tgk orange jus kak abby tu.

tehr said...

memang sesuai sangat diminum petang2 macam ni
mintak segelas! ada lagi ke?

MOH KEMBARA said...

Salam Yong,
he he mmg sedap tu Yong tp akak kena tunggu balik Msia baru nak teguk oren sejuk, skang Istanbul masih sejuuuukkk!

mama aini said...

ehem..sejak jadik suri ni mcm2 abby buat ek?..mama pulak semakim lembam..hu2x..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Terliorrr YM tgk......sedapnyeeeee

.: iEyLa :. said...

whoisshh..minum plak time2 panas...
memang terangkat laa..hihi