Tabung Maya Puteriku :P

Monday, March 12, 2012

Moga Selamat Semuanya.........

Salam....


mummy, kalau daddy outstation, kita kena tido 2 org je kan... lama plak tuh....

4D3N... off to Bali.. *kalau mummy yg pegi begnya 2-kali-ganda...kuikuikui

yang, jgn lupa ole2 nya yaaaa..... :P

13 comments:

Dabel Aa said...

waa... kena tinggal la 2 org ni kat umah...hehehe...xpe, semoga sumenye selamat..amin

Ummi said...

ala kak..4d3n je..hiiii..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

wahhh...ole-ole itu bende wajib tuh...hehehe

zul permatang badak said...

ole2,tentu sesuatu yg istimewa....apa ye....

Mak Lagenda said...

Pi sorang aje ker daddynye tuh?? klu org pompuan?? mmg berganda2 ler begnya.

yg plg x menahan, pi 1 beg, blk kang 10 beg!

Hui hui hui

Melati Qistyna's Mummy said...

Dabel Aa : aah la aina, heee. seb baik cuti skolah...


Ummi : aah la kin, tu pon dh rasa lama, tu akak tabik ngan kin... hehehehe


Yayan's Mum : hoho, itu musti... :D


ZPB : sy pengumpul FM, dpt yg itu pong okeh... heeeee


Mak Lagenda : p ngan kwn opisnye mak, ada seminar...

betul2, kalau kita sume benda nak bwk kan mak...kehkehkeh

apak cikidong said...

balik nanti sure daddy bawak bibik ekekekkekekekekekek selit dalam beg tuh...

Noraim said...

nak ole2 jugak akak! hee.

tehr said...

Kalau mummy pergi, beg 2x ganda
Masa mummy pulang, beg laaagi la berganda
Hoho

mama aini said...

ehem..bestnya kalau dapat ikut kan abby?..ha2x.. sori ek baru arini mama dpt lawat abby..faham2 jelah abby org lemau ni bila buat majlis terus down ..he2x..

Kamsiah said...

salam
org kata kalau isteri yg outstation...fikiran asyik kat rumah,teringat anak dan suami...
kalau suami pulak yg outstation..hehe...kemain lagi seronoknya dia....:)

el said...

jgn lupa ole2 tuk kami jugak ahaks

Melati Qistyna's Mummy said...

apak cikidong : dah suruh dah dia bwk balik kalau boleh, bleh gak tlg2 kat umah ni...muahahahah


noraim : hehehehe, xtau dia sempat ke x supin2, pegi sbb keje :P


tehr : tau x pe, ahahahaha


mama aini : hb ajak gak, tp x syok la jenjalan ngan gurl je, xtau plak tu nak merayap ke mana...kehkehkeh


kamsiah : heheheh, homesick gak dia, tp mb sbb dia x sihat kot, kalau dia sihat, suka kot...:P


EL : aku pon dok berharap mg dia x lupa ole2...voleyyy... ahahaha