Tabung Maya Puteriku :P

Tuesday, March 13, 2012

Berskype Dgn Ayahanda... :D

Salam...

pepagi bangun *belom mandi g* terus berskype ngan daddy nya...
kalau daddy ada kat umah asyik gaduhhhh je berdua
daddy nya xde, sunyi plak *xde kawan bergaduh agaknya* heeee

abaikan keadaan meja tu yek :D

16 comments:

kakngah said...

meja?? stended cam meja aku gak.. mcm2 ada.... kehkehkeh!!

Mak Lagenda said...

mujur gak leh skype dgn apaknya.

Meja?? Lom tgk meja mak lagiiiiiiii!!! mau fitam berbulan2 gamaknya kalo tgk meja mak.
Hik hik hik

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : muahahaha... aku alas sokabar, senang nanti, kotor je buang sokabar *pemaleh boto* kuikuikui


Mak Lagenda : aah mak, kalau bertelepon, mahal ohhhh

kenapa meja???? kenapa???kenapa???? muahahahaha

Adry@Daun said...

Bdk2 skrg ni advanced betoi.. Rindu2 blh skype je. Masa dpn nanti tentu teknologinya lbh hebat drp skrg.

Melati Qistyna's Mummy said...

heheheh, tu lah, teknologi byk membantu, jgn salah guna je :)

el said...

daddy wat spotchek ehhh hehehehe
sng kan berskype kalo rindu2 boleh aje...hehe

Rtp Farra Arisha said...

dia rindu ke ayahnya barangkali hihi.

tehr said...

Untung anak2 zaman sekarang
Mak ayah tak ada kat rumah pun masih senang nak berhubung

Melati Qistyna's Mummy said...

EL : hahaha, spotchek bini ngan anaknye dh mandi lom :P
tu la kan, 1 hr ni berkali2 dia tepon, membosan gaknya x skolah kan...


RTP : hehehe, kalau ada kat umah asyik bergaduh jer


TEHR : tu lah, untung ada teknologi canggih cm skang ni, kalau dedolu jenuh buang duit ye... :D

Cik Ina Do Do Cheng said...

budak-budak sekarang kecik lagi dah pandai ITkan . sweetlah anak ko dik berskype, syyy apa skype tu , cik ina belum pernah guna lagi.termalu ngan anak ko.

Melati Qistyna's Mummy said...

ahahaha... lawak la cik ina neh

yuyi ngan gula hack kan xdok ngan cik ina, leh la boh skype satu, xyah buang duit, leh yo nengok budak 2 org tuh scr real :D

-gedek! said...

sosej goreng!

yum yum!

mama aini said...

ehem..bila jauh baru aty rindu kan !!..he2x..mummy aty tu tak rindu ke?>>>ha2x..
rumah mama pun tak berkemas lagi..hu2x..

..::..aRe-Na..::.. said...

ala cian.rindu ayah dia la tu..
sib buleh berskype gak kn..
untung ank2 skrg kan...hehehe

Aya said...

so sweet pula budak-budak berskype.. mesti dia rindu gila kat Ayahnya..

caliph shuriken said...

kecik2 dh pandai skype kn.. dulu2 mana ada semua ni, huh...