Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, February 15, 2012

WW #11

Salam....

Sapa la pedajal org ni gamaknya... :D



P/s : kepada pemilik van nih, bolehla bwk ke carwash 4hengget kat area cheras... Heeeee

15 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hehehe..kesian org tu

kakngah said...

tunggu hujan rintik2 turun....

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Apa yang ditulis kat kertas tu ? LF tak dapat nak baca

Melati Qistyna's Mummy said...

LYDIA ; hehehe, tu lah, sapa yg pedajal hek... heeee


kakngah : rintik2 tu yg buat keto lagi koto...huhuhuh


Luah Fikiran : wsalam Dato'.... bkn kat kertas, kat cermin van tuh...huhuhuh

zulkbo said...

Salam..
ha ha..kalau tak cuci jugak
memang tak reti baca BM la tu..
tulis la tamil ke :)

caliph shuriken said...

tggu ujan turun, direct trus cuci *free, hikk...

tehr said...

tak jalan juga ni sebab tulis kat belakang
mana pemandunya nampak

cuba tulis kat cermin depan
hehe

Pia said...

"haha..nasib baik org tu tulis elok2..ada stgh org tu tulis perkataan yg 'kotor2'..."

el said...

kalo x pasan jugak tulisan tu..ko kena habaq abby...tulun menolong tu kan masyarakat msia muahahahaha

Noraim said...

ekeke. owner workshop kot. nak suruh tuan punya kereta cuci kat tmpt dia. hehe.

nasib baik tulis yg baik2 aje.

Cik Ina Do Do Cheng said...

tak pasan tu, ciannya dia.

Ati Masrif said...

aduhai..kesiannya
mesti org tu bz sgt :)

wan nurul hezrina said...

hahaha kelakar.nampak sangat pemalas

Adylia Qarissa said...

agaknya dah berapa tahun tak basuh nie?? :)

mama aini said...

ehem..he2x..sian kat tuan punya..