Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, February 15, 2012

WW #10

Salam...



*Anak yang nak pegi, maknya plak yg terlebih excited... ahahahaha

13 comments:

Noraim said...

haha. sekali sekala mak dia pun nk merasa. hihi.

kakngah said...

hover tau mak ko aty...

Adry@Daun said...

Dibuatnya putus rantai buaian tu.... Selalu tgk buaian yg putus rantai kat tmn permainan..hehe..

Mak Lagenda said...

Kannnnn..mak menghayun buai, si aty plak dok kat tepi tiang! Kuah kuah kuah!

Melati Qistyna's Mummy said...

Noraim : bukan sekali sekala, berkali2 bila p taman bwk Dia... Hahahaha


Kakngah : kah3... Sib baik taim tu laki aku x amik gambo taim anak aku dok tolak buai... Keh3x...


Adry : mcm nangka busukla jawabnya, agaknya lama kot x Akan p ke taman tu, hehehehe


Mak : Dia dok ralit makan sekerim roti tu Mak, tu yg x heran nak berbuai.... Hahahaha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

maknyer saiz remaja okey lg tu sis

Melati Qistyna's Mummy said...

erkkk, leh masuk katogeri rumajelagi kah? keh3x....

zulkbo said...

salam..
agak-agak boleh anda la
putus tak rantai buai tu..?
he he..

tehr said...

oooooooooooooooo
baru la aku faham
bagi anak makan aiskrim sebab nak main buai
salah ni kalau macam ni

haha haha

el said...

aku pun sm cam ko...
kalo g pground ni sure aku yg esaited..nek boyan smpi anak2 aku kata..mama sudahlah...abg nak pulak koi3x

wan nurul hezrina said...

kalau bawak merah mesti nyanyi buai laju2=)

kakchik@ella said...

kita pun sesekali camtu ..

mama aini said...

ha2x..memang mak yg lebih excited nampaknya.. :)