Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, February 29, 2012

WW #10 (Ce korang cakap)

Salam....

ce korang cite, kalau cenggini gayanya, celah mana kete nak lalu... muahahaha



pastu tambah lagi ngan makcik neh, dh mcm space kete dorg guna... :P

8 comments:

mama aini said...

ha2x..abby diaorg budget kete bolih terbang kot tak payah guna jln tu.. :)

kakngah said...

mentang2 ler tempat depa....

Melati Qistyna's Mummy said...

mama aini: ahahaha... betul2 ma.. :P


kakngah : tau xpe ngah, diam kan aje ler... :D

Mak Lagenda said...

Mcm jln2 makan angin kat taman bunga plak heh!!

Cik Ina Do Do Cheng said...

kalau tak salah cam nak hentam je dorang ngan kereta kasi jatuh sikit jadilah, baru dorang sedar.kadang-kadang jenis cam tu susah sikit nak sedar.

Melati Qistyna's Mummy said...

Mak legenda : ahahaha.... Betul Mak, betul... :)


Cik ina : tu lah cik ina, bkn x kesian ngan dorg, tp kdg2 dorg tu wat pangai x senonoh, tu yg gegham tu....

el said...

abby..ko pi dkt2 derang..pas2 ko kasi 2 3 das hon..mau melompat derang..muahahaha

.: iEyLa :. said...

haha...geram je org cmni..
ikot cam kak el tu..g dekat2 hon sket..hihi