Tabung Maya Puteriku :P

Friday, February 17, 2012

Wordless Friday... :D

Salam....

payah nau nak bagi kerjasama skang ni kalau amik gambo, huhuhuhh


Hari ni ada Sambutan Maulidur Rasul Peringkat Sekolah si gurl, masing2 pakai baju kaler2... meriah sekolah. si gurl sgt excited bangun pagi ni.... heeee

15 comments:

kakngah said...

tu la...
blur je gambar. muka pun taknak pandang pun...

Melati Qistyna's Mummy said...

tau xpe ngah, payah nau tau, gegham haku...huhuhu

mr.curly said...

hahaha..sabo jele

#oooo yg mak die overdos main buaian tu xpe lak ye..huhu

-gedek! said...

Olololo....

Daddy Ziyyad said...

budak2 ada dua pesen, satu, pesen suka ambik gambar, suka posing...kedua, pesen susah nak posing..macam anak awak ni..anak saya yg umur 3.5 tahun tu pun jenuh nak suruh posing! haha...trick dia senang aja, tipu dia masa nak ambik gambar cakap "Ok ..dah ambik gambar"..Masa dia senyum tgk kita(igt dah habis ambik gambar), kita snap!

el said...

datang bulan kot hahahahaha

Mak Lagenda said...

Dia payah nk bg kerjasama cz giginya blh bg kerjasama jgk kot..hehehe

Acik Erna said...

comelnya dia..mesti seronok pi sekolah pakai baju cantik..

wan nurul hezrina said...

merah minggu lepas dah sambut=)pakai baju kurung gak.tapi tak mo pakai tudung.huhu

kakchik@ella said...

comel la dia.

Adylia Qarissa said...

macam malu2 jer kan nak amek gambar :)

Noraim said...

pyy lah comel je berbaju kurung, ada majlis. tp blur lah kak gmbr dia.

Melati Qistyna's Mummy said...

Mr curly : mmg tgh sabo neh... Heeee

Errr, tu bkn wa, tu kembo wa la... Muahaha


Gedek : xmaonye Dia senyum, wpon unkel dok agah Dia... Heee


Daddy ziyyad : tp kan doc, kdg2 bg kerjasama yg sepenuhnya, ikot mood Dia neh, hehehehe



El : muahahaha.... Bulan mengambang..kekekeke


Mak : agaknya la Mak, mb Dia malu xdak gg....


Acik erna : tu yg suka bgun pagi td tu, xyah disuruh2, melaju je.... :)


Wan Nurul hezrina : Ada sesetgh skolah awal, skolah ni lewat plak.....


KCE : berangin gak tuh, huhuhuh


Adylia : xde mood pepagi dh suh posing kat Mak Dia... Hehehe


Noraim : aah, maulud Nabi, mmg blur... Mak eh gigil anaknya plak x bg kerjasama, huhuhu

caliph shuriken said...

ank sdara sy pun susah nk amik pic, huh...

mama aini said...

ehem ustazah aty..