Tabung Maya Puteriku :P

Thursday, February 9, 2012

Video : Mangsa Pergaduhan di KFC Nafikan Kesalahan.....

Salam.....

pasti ramai yang dah tau kes pergaduhan pekerja KFC ngan pelanggan.... ni video sidang media menyatakan dorg x bersalah..... hmmmm.... x tau nak komen byk2... rsnya kedua2 bersalah kot, sorg cari pasal, sorg lagi x boleh nak control temper.... apa2 pon harap dorg boleh selesaikan secara damai.....


5 comments:

kakchik@ella said...

Agree with u, Abby. Dua2 salah.

mama aini said...

ehem..abby betul tu,kalau tak minat kerja,jgn kerja kat tempat camtu..mama pun pernah terkena dgn KFC ni..hukk2x..2x..cuma tak mahu bising2 je..org kita pun diaorg layan nak tak nak je..

kakngah said...

aku dah lama tak masuk kfc dan tak makan kfc. dr thn 2010 kot...

bdk johor said...

apa ar.. pasal belacan pon nak memancung-mancung! hahaha..

el said...

sokoong hang abby
dua2 salah
nyamfahhh aku