Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, February 29, 2012

Selamat Hari Rabu...

Salam...



Muahahaha....



Selamat hari lompat... :D
Buat yang bekerja, bekerjalah dgn rajin dan ikhlas...
Buat mereka2 yang menyambut hari lahir mereka pada hari ni, selamat hari lahir *tahun ni tahun istimewa buat mereka*
Aku x penah ada kawan yang lahir 29/2, kamu org cemana? Ada?

7 comments:

Ummi said...

haah la...hari ni 29!!

Mak Lagenda said...

klu ada yg smbut bezday arini, kena bg 4 hadiah sekali gus tuh! Hua hua hua..

P/s: Mujur anak si mawi tak kuar arini kan..hik hik hik

Daddy Ziyyad said...

hahahhaa..pantun suruh siram berak!

Jobless Girl said...

Selamat hari jadi kepada mereka yang lahir pada hari ni.

mama aini said...

ehem..ha2x..sian kan abby siapa yg lahir 29/2 tu..

suka pulak mama baca ayat kat atas tu..hikk2x..

Melati Qistyna's Mummy said...

Ummi : yezza...


Mak lagenda : tu lah Mak, nak kena kada' yg lagi 3 taun... Muahahah


Daddy ziyyad : :D


Jobless girl : ya betullll.... Time kasih sudi singgah ye :)


Mama aini : mereka tu spesel Ma... Hehehehe

.: iEyLa :. said...

whoishh...tgk word katak tu je jd seram nak masuk toilet..hihi