Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, February 29, 2012

Cahaya Malaika (Cahaya Permaisuriku)

Salam....

td dalam dok terjah blog kengkawan, terTERJAH blog abgnara pasal nama puteri MawiIkin...
sedap namanya Cahaya Malaika yang bermaksud Cahaya Permaisuriku....
tp gambo anak dorg lom ada g, retis kan biasa la.... muahahaha
mengikut kata Mawi, nanti dorg dah bersedia, dorg akan tunjukkan kat semua...hmmmm tunggu aje la yea :P

apa2 pon tahniah buat mereka berdua... lama gak dorg menunggu yea....

8 comments:

Ati Masrif said...

baru je teringatkan
baby depa dah kuar ke belum

kakngah said...

ekin tu pernah gugur kan??
ada jugek jeki diorg....

Cik Ina Do Do Cheng said...

beranak gak akhirnya siikin tu. seronoklah dengar orang ada anak kecik ni. anak -anak besar kita boring tak de kawan.

kakchik@ella said...

best nama anak dia.

Melati Qistyna's Mummy said...

Ati masrif : aah.... Sy pon lupa tarikh Dia kuor, smlm ke maghin... Hehehe


Kakngah : tu la ngah, sabar menanti, Ada je jeki Allah nak bagi kan....


Cik ina : jgn la tutup Lu kilang tu cik ina, sorg g wat peneman, kang yg tu dh beso, tambah g lagi sorg...muahahaha


KCE : kannn..... :)

mama aini said...

tahniah buat mawi & ikin..

wan nurul hezrina said...

sedap gak.ingat dulu dok tgk sinetron namanya cahaya=)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

cantik nama tu.