Tabung Maya Puteriku :P

Saturday, February 18, 2012

Bad Day for Gurl... :(

Salam....

Apa perasaan korg bila anak balik sekolah ckp...

Mummy, tak seronok sekolah hari ni...
aaaaa, napa?
tgk nie....
ler... napa nie, aty lari2 ke?
mana ada.... dia terbukak sendiri....
ala... mummy sori, susah ek aty nak jalan?
yelaa..... 
sori.... meh mummy hug.... *huhuhuhu*




ce korg kasut si gurl nih, dh la smlm ada sambutan Maulidur Rasul kat sekolahnya, so ada la perarakan.... nasib baik lepas abis perarakan kasut dia tu baru terkopak....huhuhuhu
sian dia.... masa ni plak la kasut ni nak terbukak.... huuuuu




p/s : yang, nanti ganti kasut baru yea... :D

8 comments:

el said...

ish terok tul kopaknya..before ada terkopak skit kot tu yg teruk sgt..sian gurl..nti pau yg lelok pya eh hehehe

Melati Qistyna's Mummy said...

Ish, xde plak aku pasan, lgpon Kasut ni tapaknya Len mcm skit, cm aladin, agaknya Dia buat berlari2 kot... Mmg sian Dia... Huhuhu

Cik Ina Do Do Cheng said...

hari tu firdaus kena pakai kasut sekolah. alah ciannya , cik ina pun kena cam tu kat opis, tiba-tiba je kasut tinggal tapak , cam mana tu.

Mak Lagenda said...

Klu anak kita x sempurna pakaian dia, mesti kita rasa bersalah kan abby? sian aty...

apak cikidong said...

kasut size baper? meh apak belikan satu kekekekek

Izan Ishak said...

alahaii... siannya aty. seb baik dah lepas perarakan maulidur rasul ye... nnti mummy beli baru ye!

wan nurul hezrina said...

makkk kasik tukar=)hehehe

mama aini said...

ehem sian aty..