Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, February 22, 2012

Adakah Ini Demokrasi Yang Kita mahukan!!!!!

Salam....

Adakah demokrasi menjadikan kita berani menyuarakan apa saja pendapat????
Adakah ini yang kita mahukan sebagai negara yang demokrasi???
Renung2kanlah bersama......


** Klik untuk tumbesaran yg selayaknya... *sori gambo blur*

*Anti Melayu*Lesbian*Undi Seks Bebas*

*** terjumpa sticker ni masa odw balik antar gurl p sekolah.... mcmana agaknya kalau anak2 kita membacanya.....

7 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

teruk budak2 skrg ni.menyonteng mcm kepala otak mereka yg berserabai tu juga. tak leh pk logik dan benarnya sesuatu perkara.

p/s:akak..dulu sblm kawen adik pun takut nak wat sup ikan.tp bila dah rendam ngan asam jawa elok je tak hanyir sup tu rupanya.

LydSunshine said...

Ngape la suka sangat diskriminasi kaum ni. Cuba la dok satu negara tu takyah nak anti-anti org.

kakchik@ella said...

warga malaysia yg tak sedar diri.

kakngah said...

oh! no!

Melati Qistyna's Mummy said...

Lydia : xtau la keje budak ke org tua, sbb yg tu sticker, walau apa pon, kenapa depa2 ni berperangai sedekian rupa.... :(


LydSunshine : hmm, payah nak komen, kang tersalah ckp, ke DALAM.... huhuhuhu


KCE : betul3x... tah hape dalam paleotak dorg neh...


kakngah : yg mana tu ngah, yang "Undi Seks Bebas kah" kehkehkeh

mama aini said...

ehem..semakin beraninya org2 tu..hu2x..

Noraim said...

nak buat diskriminasi xkena tempat. conteng sana conteng sini rosakkan harta benda awam.