Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, January 4, 2012

WW #9 (Her New Look for 2012.... :D)

Salam....

skang ni kalau amik gambo, terpaksa tutup mulut, malu gg kapaknya xde....hehehehe


p/s : cuti sekolah je la leh simpan rambut pjg skit, naik skolah nak kena potong... kang gatal2... lagi teruk eczema nya....

12 comments:

Ieda AlHabsyi said...

santek rambut baru :)

mama aini said...

siannya aty..semuga cepat sembuh dr eczema !!..amin..nanti aty blh berambut panjang..ha2x..aty control ayu..takut nak bukak mulut !!..

gedek! said...

suka tikar kat belakang tu!

kakngah said...

bagus2.. kontrol ayu gittew....

Ummi said...

hehehe..sweet jek!!

Daddy Ziyyad said...

wakakakaa..saya gelak baca komen Gedek!

Noraim said...

hehe. okeh lah, xbeza sgt pun kalau tgk. dah darjah berapa aty kak?

p/s: panggil aim kak.. org salu salah mention nama sy. panggil apa2 pun xpe :)

Izan Ishak said...

comel rambut baru aty tu kak...

abg muhaimin pun gigi geraham kecik baru patah sblm masuk sekolah.

tehr said...

serba baru untuk tahun baru

cik panadol said...

ni la paten yg sesuai utk bdk pompuan....senang xpayah susah2 nk ikat2...

el said...

comel!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sis..ati ada ekzema ke?plisss share apa yg blh apa yg tak blh.makanan apa yg tak blh makan.dr baby ke?syafiq ni sgt teruk pipi dia.sedih saya.jap baik, jap kena.mmg doc ckp akan selalu kena walau dah baik,tp saya pening tgk dia klu kena..sian