Tabung Maya Puteriku :P

Thursday, January 19, 2012

What Do You See In This Pic? :D

Salam....


12 comments:

gedek! said...

ingatkan tangan awek tu yg berbulu


haha

Mak Lagenda said...

Muka awek tu jambu tp tangan pegang paper tu berbulu2??

M i rite beybeh??

Izan Ishak said...

yelah2... tgn awek tu bukan main sasa lagi kak... tgn lelaki tu halus mulus aje... hehe....

apak cikidong said...

dia tukar kepala ni.. haha

el said...

ishhh leh confius ni...
igtkan yg rmbut itam tu baju pepel
yg rambut blond tu baju itam...kalo sekali imbas igtkan gay sbb tangan berbulu lebat..hahaha bila dok bc komen uncle gedek baru pasan muahahahaha..dah lah aku tgh penin..lg penin aku tgk

Melati Qistyna's Mummy said...

Muahahaha..... Tricky kan???

Sebenarnya.... Xde tuko apa2 pon, ce tgk betol2, awek baju Pepel tu boh kepala dia Atas bahu kanan lelaki yg pakai baju itam tuh.... Cuma angle ms snap pic ni very tricky...keh3x....

ASSOYFINGER67 said...

relevan..huhu

beLLa said...

lama gak menelaah gamba ni. kompius y mne laki n pompuan. last2 surrender. bce kat komen jela dah ade jwpn. hihi

mama aini said...

ehem..mama nampak purple & hitam mcm guna kepala yg sama..ha2x..

tehr said...

tak ada apa yang pelik
biasa je

Pia said...

"memula tgk, nmpak..yg peluk dr blkg tu si lelaki,tp eh tgn dia comel jer tgn si pompuan tu lak bebulu...bila perati betul2 rupanya yg peluk tu pompuan,yg bc paper tu laki..silap mata eh..mata silap..."

caliph shuriken said...

mula2 ingat laki sama laki.. bila tgk btul2, baru keadaan kembali normal.. laki & pompuan, hikk...