Tabung Maya Puteriku :P

Monday, January 2, 2012

Persatuan seniman Malaysia buat laporan polis

Ni pasal artis yg sesat sebenar2 sesat ni. Dah la artis ni ikon yg sepatutnya jadi contoh kepada peminat. Ni tidak, sesat sampai buat claim yg bukan2. Sape artis tu, terus terang den pun x tau Sape. Tapi 2-3 hari ni mmg kecoh pasal cerita ni. Apa2 pun, diharap semoga artis ni insaf Dan diberikan petunjuk.

P/s: yang baik jadikan teladan, yg buruk jadikan sempadan

Sumber Metro

6 comments:

mama aini said...

dah banyak ajaran sesat ni kan abby !!..bukan artis je,org biasa pun ada cuma diaorg diam2 je..agaknya dunia dah akhir zaman ..hu2x..

tehr said...

yang sesat dah satu hal
yang sesat lagi menyesatkan
ni yang banyak hal ni

Mak Lagenda said...

siapakah artis tu yeh..?

Aina Eliana said...

artis mne ni??kes ape?

Daddy Ziyyad said...

sebaiknya kalau benar siasatan polis dan jabatan agama, maka artis macam ni patut di gam...

Teringat zaman arwah Tok Mat jadi Menteri Penerangan dulu, artis2 yg kepala batu kena gam...amy search & awie wings yg konon kononnya degil tak mau potong rambut pun akhirnya kena mengalah...hahaha..malaysia patut ada menteri macam Tok mat ni..

Razif Mokji said...

tak tau pula ... mcm2 kan