Tabung Maya Puteriku :P

Sunday, January 29, 2012

Pelumba Basikal Lebuhraya Cedera Dilanggar oleh Kereta Kancil...

Salam....

korg ada tgk berita tghari td x? pasal pelumba basikal dirempuh kereta kancil yang dipandu laju oleh seorg wanita.... melambung budak tu...huhuhuh.
tghari td x sempat snap pic, tgk Buletin sat td aku snap pic ni skit... mmg laju kete kancil tu....
aku pon x paham, padahal laluan tu mmg dikhaskan kpd pelumba basikal, siap ada polis bagai.... yang si kancil ni tah mana2 dtg, menononggggg je, laju plak tu....



x berapa jelas sgt, maklumla amatur :D esok ada la kuor berita bergambar...

hah, tu kemain ramai polis dok eskot, aku tak tau napa si kancil tu x nampak ......


eh skang ni ada AJL... korang layan x? aku nak p layan jap lah... cite korea pon xde yang best weken ni...hehehehe

5 comments:

ASSOYFINGER67 said...

salam....sekarang tengah layan style (korean drama-dulu dah tayang)...episode14

tehr said...

Macam mana sang kancil tu boleh sesat masuk laluan basikal?

Izan Ishak said...

pelik kan... padahal kat putrajaya tu. bukannya kat ceruk kg mana. polis pun ramai. kancil sesat gamaknya tu...

mama aini said...

ehem baru dapat lesen kot...atau dia takde lesen..ha2x..

el said...

tu sure dok gayut fon or tgh sms....ngok tul...sape lah org tu nok