Tabung Maya Puteriku :P

Sunday, January 29, 2012

Lunch Ahad Kami...

Salam....

Kamu org dah mkn belum? Mesti dah kan.... Kami baru selesai... lambat plak... :D

Ali Maju kat area tmpt keje hb yg lama *HP Damansara*

Ayam madu bestttt.... dan murah... 3org mkn RM15 termasuk air...

8 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bestnyer duk mesia..makanan murah2, sedap2..nyum2

Noraim said...

alahai, untunglah kalau murah. dekat uni sy sgt mahal. dorg nak cekik student ke apa. huhu.

Melati Qistyna's Mummy said...

Lydia : x lama lg LM pon merasa... InsyaAllah


Noraim : selalunya area student mmg mknan mahal2... Dorg ingat student tu keje ke apa... Hehehe

Mak Lagenda said...

3 org makan hanya RM 15 jerk?? Gileeeeee murah tu abby. Ayam madu plak tuh..isk!

mama aini said...

ehem murahnya..kat pelita bkt tinggi klang ni mahal sikit harga ayam madunya..hu2x..

tehr said...

sangat murah tu kalau hanya rm15 je
payah juga nak jumpa kedai yg pemurah macam ni

Izan Ishak said...

murahnya kak! ayam madu tu cam menggoda je kak abby....

el said...

nyum3...ayam madu teringat ayam madu hameediah kt tanjung..lama giler x terjah sbb dah ada kedai nasi kandar febret DEEN...hehehe