Tabung Maya Puteriku :P

Monday, January 23, 2012

Camping Sempena CNY... :D

Salam....


11 comments:

tehr said...

dah letih sangat tu
tak larat nak jalan lagi dah

mzhany said...

waaa seronoknya, kat mana ni?

kakngah said...

wah... very adventures lor...

Adry@Daun said...

Puteri kena dukung tu kenapa pulak ye? Tak larat nk berjalan ke? Ngantuk? Sakit?

mama aini said...

wah bestnya abby & the gang gi bercamping !!!..

Mak Lagenda said...

Wow..advanture sungguh main camping2 nih abby!!

Tapi..mak tak merasa la nak buat gini cz Pokcik mak tu tasuke benda2 yg menyusahkan diri dia nih..

Sungguh tak macho lai ku itew!!hehehe

Melati Qistyna's Mummy said...

Tehr : betul tu Teh, mmg Dia dh x larat nak jalan dh tu...hehehehe


Mzhany : kat hulu langat je, lembah pangsun :)


Kakngah : muahahahaha.... Lotih aku ngah oiii.... :D


Adry@daun : dia x larat nak jalan dh, cadang nak naik cari air terjun, org kata 1 jam perjalanan br jumpa air terjun cantik, tp dh stengah jam jln, x nmpk pon org, risau lak takut sesat...patah balik...ahahaha


Mama aini : sesekali boleh la Ma cenggini, kalau selalu, penat...fuhhh


Mak : namanya je camping Mak, tp dok lam calet kecik, cuma masak2 je la sendiri, pastu bagi si gurl felin2 camping, bwk la kemah kecik Dia.... Wakakakaka

..::..aRe-Na..::.. said...

waa..syoknya..ada gak xtvt cuti2 ni..

Izan Ishak said...

bestnya kak pegi camping2.. kami ni berangan je nak camping...tapi entahlah bila...

sian aty kepenatan ye...

kartikel.com said...

broga ke tu?

el said...

wahhh bercamping2 tu..sian itu princess letih benau npk...

laki aku ada ajok g camping2 ni...idoklah teman nk bercampin2 ni ngan anak2 kecik bagai..susah..tu nak ajok g Taman Negara kt Pahang tu...sorilah to say..hahahah mayb anak2 dah besor boleh lah nak campin2..eh tu korg campin kt mn