Tabung Maya Puteriku :P

Sunday, December 18, 2011

Naruto kat Tesco Ampang....

Salam....



:D

12 comments:

kakngah said...

naruto sosek ko??

tabah budak tu brdressing ala2 naruto kt tengah2 tesco.

ko tak mintak otograp ke??
wakakakaka!!

Noraim said...

hakhak. ape kejadahnya budak tuh pakai gitu? haha.

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : muahahahaha....aku suh anak aku p bergambar, dia xnak...kalau aku yg bergambo, lain mcm plak ngah...hahahaha

mato siap biru tu ngah, siap conteng2 muko cm naruto, tu yg x bleh blah... keh3x...


noraim : hahahahaha... tu la, akak ingat akak salah tgk td, anak akak peminat naruto, dia suh bapaknya p amik gambo... :P

Dyla Qistina said...

dyla suka naruto :) story dia seronok! very motivating!

Melati Qistyna's Mummy said...

hehehhe, mesti kalau dyla jumpe naruto celup ni teruja, anak akak pong teruja tadi :P

mama aini said...

abby nasib baik gegurl tak minta bawa balik naruto tu !!.ha2x..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

alamak..naruto blk dari shooting ke sis?hehehe

apak cikidong said...

errr tak pernah sampai lagi tesco ampang :D

gedek! said...

uncle peminat naruto, tahu...

haha

el said...

sib bek x tunjuk depan..kalo tunjuk depan bkn naruto oklah...kalo nauzibilah pitam nti eeeeee jahat mulut aku miahahaha

tehr said...

memang kegemaran ramai ni
ada yang terbawa2 dalam mimpi
hehe

Alin Marlini said...

anak2 den minat giler ngan naruto ni