Tabung Maya Puteriku :P

Thursday, December 8, 2011

Hajat Tercapai :D

Salam....

ini cite malammm tadi...*err, jgn terbiru plak otak ye...hahahah*
sbona eh dh lamaaaa sgt teringin nk benda alah ni....
tp asik kelupaan je....
mlm tadi, ajak hb pegi 711...
beli dan makan smbl pusing2 ke KLCC...ehehehehe



Magnum.... RM3.90 satu....  :Drool:

 belom smpi KLCC, dah tinggal separuh... huhuh

memula hb jual mahal, xtak... skali dia rasa skit, terus dia pulun lagi separuh....huwaaaa
malam ni nk kena p beli lagi neh, malam td dh terai yg classic... mlm ni nak amik yg cekelat plak... :D

11 comments:

kakchik@ella said...

Kc lak suka aiskrim yg menghilangkan dahaga mcm tropicana ker .. yg mcm ni feveret aiman dgn abahnya.

kakngah said...

sebelum beranak aku dah puas belasah eskrem potong kacang merah... hihihi!!

Melati Qistyna's Mummy said...

kakchik : tropicana tu fav kita tau kc, tp yg ni kan tgk iklan, x menahan...selalunya cekelat2 ni hb nye fav... :)

kakngah : ko kena dendiam dl ngah, abehkan pantang dl...hahahaha

gedek! said...

mahal ni....

uncle hanya mampu eskrim malaya...

el said...

ko tau x aku pun dok teringin benau magnum tu dah berbulan2 lamanya smpi la x tercapai...cam mano ni...ntah bila dpt rs klimaks ni kahhhhhhh

Mak Lagenda said...

Mintak 5 btg abby..mak pun cam uncle gedek jugak..x mampu beli mahai2!

Melati Qistyna's Mummy said...

Gedek : eskrem malaya *Kita panggey Malaysia* tu terbaik... Nak2 yg asam boi ngan skerim bubur kacang :D


El : Muahahaha..... Ko ajakla en od tu ke 711, nescaya Ada di sana, leh la samo2 klimaks....keh3x....


Mak : hamboi Mak, yg 3 hengget ni x mampu, yg sawan gadget Kasut henbeg bagai tu... Ce cite.... Ce cite.... Muahahaha

mr.curly said...

oooo ni ke die bende nye..patutla slalu wa tgk ramai org bhenti kt dpn bgunan magnum dkt2 puduraye tu..dasat sguhhh..hahaha

Melati Qistyna's Mummy said...

Hahahaha...... Yg tu lain mcm jek.... Mesti lu ada singgah gak ek, sbb tu lu tau *larik*

Adry@Daun said...

Ooo..ni ke yg tercapai hajat tu. Meh sini saya belanja mkn 8 ketoi..haha..

zalin onceitalk said...

sedapnye..hihi..