Tabung Maya Puteriku :P

Friday, December 9, 2011

Susah beno nak cabutnya.... :D

Salam.....

baru gigi susu yg ke 4 tercabut..... yg 3 btg dlm bulatan tu gigi baru, yg lain sume gigi susu....
bukak skolah ni dah jah 2..... slow yg amat gigi si gurl ni...hehehe
yg ni mummy cabut masa dia tido mlm td, pagi td bangun dh ngongak...muahahahaha *suh dia cabut sendiri xmau, asik kata sakittttt je, padahal gigi tu dok tergantunggg je...heheheh*
ni pon kena paksa amik gambo.... *tu yang mata ke lain tuh...hahahaha*
daddy nye ckp *stetmen nak pujuk si gurl* lagi 5hari, gigi aty tumboh yg baru la... *matik la*

aty, meh mummy amik gambar satu ye...
xnak....
meh la, nanti gigi tu cepat tumboh.... kalau x lambatttt je nanti gigi tu baru tumboh....
yeke mummy?
ye laa.....
ok.....


ada lagi 2btg gigi dok goyang.... ingat nk bawak si gurl ke dentist, senang skit... cabut dedua skali....hehehehe

8 comments:

cik panadol said...

apesal ramai sgt citer pasal gigi arini...tetiba rasa sakit gigi pulak dah.....

Izan Ishak said...

akak cabut gigi dia masa tido...aty tak sedar eh? abislah kalau 5 ari lagi gigi dia tak tumbuh kak abby...

kalau abg muhaimin, sblm ni siap nangis2 nak cabut gigi sendiri. tak kasi pun ummi nak cabutkan. tp skrg ni bukan main eksyen lagi cabut geraham kecik tu depan cermin sambil senyum2.... hehehe

Melati Qistyna's Mummy said...

cik panadol : muahahaha, akak pon pasan gak.... minggu gg sedunia kot :D

Izan : aah, gg dia dh x kuat dh, tergantung skit je, kalau kuat lg, akak pon seriau...heheheh.

amboiii, hebatnya abg.... kalau lah anak akak cenggitu....hehehehe

Mak Lagenda said...

Hahaha..kisah gigi jugak kat sini yeh?? Mmg minggu GG sedunia la kot.

kakngah said...

kahkahkah!! ye la.. bnyk citer gg harini. gigi susu adeeb ada sebatang dah goyang. belum genting lagi. aku suh dia selalu tolak2 ngn lidah...

Melati Qistyna's Mummy said...

Mak : Muahahaha..... Mmg betol la Mak.... :D


Kakngah : si gurl punya Ada 2btg dok goyang, aku pon slalu dok pesan gitu, tp yg ni dh genting sgt, Dia xmau cabut...heheheh

Noraim said...

hihi. lawak ayat nak pujuk girl tangkap gambar. hihi.

mama aini said...

ha2x..sama dgn angah LM pun cabut gigi..bezanya abby cabutkan sendiri..beraninya abby..mama bw cik n keklinik je..mama takut nak cabutkan..hu2x..