Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, November 2, 2011

WW # 5 (Penat Sunggoohh)

Salam....


odw balik dr CH, penat sunggoh... hehehe

13 comments:

kakngah said...

la hai... ko dera dia ke apa nih??

lagenda said...

hahahahaha..sikit je lg nak melurut ke tempat kaki si ati tuh

P/s: Mana kain batik kesayangan dia tuh? Dlm keta x pyh guna yeh

stellaizz said...

lahhh cian dia kepenatan

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alahaiii siannyer..smpai camtu skali tidonyerr

Melati Qistyna's Mummy said...

Kakngah : hahaha, penat tu ngah, main air kt lata Iskandar ritu....


Legenda : hah tunla pasal Mak, hehehe

Kain tu wajib ado Mak, lam kete satu, kalau berjalan tgk wayang, lam beg satu, kalau x, x lena tido.....hahaha


Stellaizz : aah, mmg penat yg hamat sgt lepas bersuka ria ... :)


CMA : tu lah, seb baik x baring kt bawah je.... Heeee

Noli said...

ala ciann..letihnya dia..

Izan Ishak said...

alololo...sampai tertonggeng gitu?

*ha'ah kak... tahun depan kembar 5 thn. tp 4 dis ni baru genap 4 thn.

el said...

aku ritu pun penat giler...mau x penat..seharian kt CH..pas2 gigih balik..kahkahkahhhhh...esoknya hang tau..kejung lutut peha aku..sbb nek atas bukit nak g tgk restoran tea tuh hahahaha ms tu aku buyung 7bln ke hape x ingat..lost memory dah hahahaha

Dalila Hamid said...

penat jenjalan smpai camtu?.. :)

**::CIKNUURUL::** said...

weeeii,.siannye,.kang melorot jatuh tu kang,.hehe,.adoi,.

mr.curly said...

perghhh..ni bru betui ikut tema jln2 smpai pengsan..hikhik

Melati Qistyna's Mummy said...

Noli :hah tu lah, xleh nak cite tuh kepenatannya.... Hehehe


Izan : hehehe, tu lah zan.... Owh, sekolah x cukop bulan lamtu kiranya.... Lom puas merasa 4taun, dh nk kena skolah..... :D


El :hehehe, aku xde masuk kebun Teh pon, ujan beb.... Posing tepi2 je... Ngehh


Dalila : ya betullll.... :D


Cik Nurul : hahaha, masa main x hengat, tu lah jadinya.... :)


Mr curly : hahaha, mmg tahap kritikal neh...... X dapek den nak nolong dh..... :)

MaMa AiNi said...

sian atty kepenatan..he2x..