Tabung Maya Puteriku :P

Friday, November 18, 2011

Wordless Friday (Nukilan Anakku.... :D)

Salam.....



nampak x? kalau x nampak, sila baca di bawah...

"Ati sayang daddy ngan mummy walau 
pun mummy ngan daddy tua 
ati tolong mummy ngan daddy"


Nota : pada hari kejadian, si gurl menangis gara2 ucunya baca 2baris pertama jer, dah si mummy nye buat2 merajuk... skali mummy tgk ada lg baris ke 3...... terima kasih anakku.... sejuk perut mummy.... mg kamu jadi anak yg baik.... :)

7 comments:

mama aini said...

semuga ati jadi ank yg solehah..amin..dan menghargai semua pengorbanan mummy & daddy nya ..hu2x..

zalin onceitalk said...

alhmdulillah..moga anak akak jadi anak yang baik..=)

el said...

pandai dia
hargai mummy daddy
nti tulis cam ni lak
auntie el sgt ohsem kahkahkahkahh

kakngah said...

rambut daddy ada 3 helai jek????

Melati Qistyna's Mummy said...

mama aini : hehe, maceh ma... *anak kucen sapa dlm pic tu ma?*


zalin : Amennn......Amennn :)


EL : ahahaha.... mmg ohsemm :P


kakngah : tu la ngah, ko tgk suor aku, siap ade love2 tuh.... kekekeke

Dalila Hamid said...

alhamdulillah... sejuk perut ibu mengandung... bila la dela nak dapat nota2 begini ... :(

Melati Qistyna's Mummy said...

Alhamdulillah..... InsyaAllah Ada rezeki dela tu ye.... :)