Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, October 12, 2011

Wordless Wednesday #1 (Vandalisme)

Salam.....

tak penah buat n3 WW.... :)


p/s : mesin air kat bwh umah, gara2 nak amik syiling, xtau nak marah sapa, dah xleh beli air dah...huhuhuhuh

7 comments:

kakngah said...

vandalisme ada di mana2...

mzhany said...

ishhh sampai mcm tu skali jadinya

MaMa AiNi said...

abby..sian mesin tu yg jadi mangsa..he2x..bila org2 begini nak berubah ek?..

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : betol tu ngah, buat sakit ati je nengok...


mzhany : aah la hany, duitnya bukan dpt amik pon, ada g dlm mesin tu...huhuhu


mama aini : tu la ma, skang ni org tgk ngan mesin2 dh xde, tuannya dh amik balik dh, menyusahkan org jer....

lagenda said...

Mmg x de akai sungguh la sape yg buat gitu kan!

kakchik@ella said...

Jom kita hentak tangan budak yg buat tu pulak. tak da kojo tol la bdak2 ni.

mr.curly said...

pesal la dorg xamik je terus mesin tu..huhu