Tabung Maya Puteriku :P

Friday, October 7, 2011

Istirehat dalam Bebola... :P

Salam....

siang tadi dok belek2 Kosmo, terpandang satu pic yg menarik untuk dikongsi....

pic snap dari hp, so abaikan keblurannya...keh3x...

nampak x ada org baring kt dalam kotak merah tuh, mesti best kan?? nak2 kalau time ptg2... dah ada ke org buat kt  Malaysia.... tu kat Pekan Baru, Indonesia sanaaaa......

mintak khidmat en google, terjumpa pic ni plak.... di sini

heeee..... mesti sonok kan..... sapa penah sampai sini???

7 comments:

lagenda said...

x lemas ke duduk dlm bola tu hah??Rasanya, mak x bley duduk dlm bola tu..fobia tmpt terkurung. Huhuhu..

kakngah said...

dibutanya tgh2 tasik.. bola bocor pas tu tenggelam..
ayak! ngeri beb!

el said...

kt msia ada..tp x tau kt mn..aku pun teringin nak msok dlm itu bola hehehe

Melati Qistyna's Mummy said...

Lagenda : tah la Mak, tertanya2 gak...hehehe. Uik, Ada gak fobia tu ek...heheheh


Kakngah : jgn la p tgh2 kalau takut bermain air, hahaha. Teringin nak try la ngah...heeeee


El : heee, kat mana tu, aku pon teringin beb :)

cik panadol said...

kat pd ade gak xtvt bebola cenggini...mcm nak p je hehe...

MaMa AiNi said...

abby mama pun lemas kalau terkurung cenggitu..he2x..kreatif juga ya diaorg ni..

Melati Qistyna's Mummy said...

Cik pana : PD kt belay mana tu? Teringin la jugak.... :)


Mama aini : hehehe, nak gak abby try cemana rs Dok lam bola neh.... :)