Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, October 26, 2011

Gurl & Her Daddy.....

Salam.....

hari ni cadang nak pegi E-day kawan hb...
xtau nape, dlm kol 3lebih cmtu, hb kata sesak nafas.....
ingat x melarat, tapi x boleh tahan dah, tgk badan hb pon dah berpeluh2....
kol kawan hb, hantar Hospital Pantai....terus ke Emergency

doc cek2, kata angin tahap serius, tekan ke peparu...... tu sbb mcm xleh nafas....
siap muntah, cerybery skali... package....

usai amik ubat, terus balik umah-bg ubat-rehat
sekali mummy cek tgk2 daddy.... ada seketul roti kat tepi ....


dlm hati berkata2... ni mesti keje si gurl ni, kalau daddy nye sakit, dia lah yg beria2 yg menangis... sian....
sebelum dia tertido td pon dok ckp..

Mummy, Aty dh doa utk daddy...
Aty doa ape?
Aty doa slow2 jer.....
hmmm, yelah.... moga daddy cepat baik ye....


ni tertido dia, kepenatan.... sian.... sedih sgt dia td...
walau selalu bergaduh ngan daddy.... daddy tetap di hatinya..... :)
moga membesar jadi anak yg baik ye nak......

p/s : Happy E-day buat beliau, tahniah..... sori x dpt meraikan hari bahagia korg ye....

3 comments:

MaMa AiNi said...

semuga en.hb abby cepat sembuh !!..amin. dan semuga aty jadi ank yg solehah juga.. sayang aty kat daddy die !!..sampai tertido dia..

kakchik@ella said...

Alahai .. KC doakan daddy cepat sembuh.

Melati Qistyna's Mummy said...

Mama aini : tengs Ma, Alhamdulillah beransur baik, cuti beliau arini... :)


Kakchik : tks kc... :)