Tabung Maya Puteriku :P

Monday, October 10, 2011

Bayi 23 hari diliwat bapa kandung !!!!!

Salam.....

xtau nak cakap apa ngan bapa bb ni, binatang ke hape????? mmg akal lagi rendah dari binatang...... Astaghfirullahhhhhh...... sedih sgt..... 23 HARI tu....

*********************************


GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.

**********************
By: Informasi Dot My

7 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bapak yg sgt2 jahat.eh..jahat ke?zalim pun bkn..tak tau nak nilai apa..huhu

Melati Qistyna's Mummy said...

Lydia : tu lah, akak pon xtau nak ckp apa, Ya Allah..... Mmg speechless......

mzhany said...

DEMMMMMM, ya ALLAH...gerammm nye...serius sakit hati baca...ya ALLAH...

kakngah said...

nak kene cincang jek sosej dia tuh!





aku emo hoccay!!~

MaMa AiNi said...

abby ni manusia ke binatang ek?..geramnya mama !!.. mama rasa nak cekik2 je dia tu..

el said...

aku hangin psl kes nie..bangsat punya bapak...tp aku x fhm nplah si kecik tu yg jd mangsa...kesian sgghhhhhhhhhhhhhh kesiannnnnnnnnnnnn...x sggup aku nk bc
tgk tajuk pun dah buat aku sakit hati n sedih sgt2

Melati Qistyna's Mummy said...

tengs sume2... mmg dasar kan? baca tajuk pon mmg dh speechless... xde hati perut langsung....