Tabung Maya Puteriku :P

Thursday, September 22, 2011

Gugup sebab tak henjut!

Salam.....

ni cite pasal majlis kt Tepen hari tu lg...hehehe
mcm2 yg lucu, ni ms nak akad.... dh la besoknya masa sanding ada plak si DJ tu announce suh alihkan kereta, alih2 kete adik hb yg dok blog kete org.... nebes punye pasal nak sanding...hahahaha

layannnn

5 comments:

MaMa AiNi said...

sian adik ipar abby ni..nebes sungguh !!..he2x

el said...

hahahaha kesian beliau
x mcm adik ipo aku ritu..b4 n after mmg cool jek...

aibaks said...

hanya yang tengah salam tu je yang tau pe perasaan time akad nikah tu...hehe...saya dah lepas..

Selamat hari raya maaf zahir batin dari aibaks.blogspot.com dan keluarga:)

lagenda said...

biasanya,pengantin ni nebes kalo dihenjut..ni, nebes sbb x henjut yek..terbalik la pulak! HIks..

Melati Qistyna's Mummy said...

Mama aini : aah mmg nebes abesss, :P


El : yeke el, cool betol... Hehehe


Aibaks : hehe ye kot, Kita pon x nah Salam.....hahahaha. Selamat hr raya gak buat aibaks sekuarga ye....


Mak : hahaha, dia kata kalau henjut tu bg isyarat soh dia jawab, tu yg dia diam aje bila tok Kadi tu abeh ckp.... : P