Tabung Maya Puteriku :P

Saturday, August 6, 2011

Tiara Beach Resort (TBR) - PD

Salam......

entry ni patutnye publish selepas n3 ni....
pics ni dah lama dok terperuk, xtau nak mula kat mana, sbb pics nyer byk sgt....hehehehe
ni kali ke3 kami ke sini.... lepas yang pertama & kedua di sini...
rasa mcm baru lagi pergi, tp ngenangkan si gurl tu suke sgt, ikutkan jelaa....

masa 1st time pergi, sewa ngan hotel tu sendiri... yang kedua plak sewa ngan org persendirian...
tp mcm x puas hati, sbb melalui org tengah je.... pastu bilik cm kelam kabut je....huhuhuh
so, masa nak p yg kali ke3 aritu, ingat nak book ngan hotel la....tetiba terbaca kt blog maklagenda pasal n3 dia p TBR n dia ada rekemen kan dgn sorg tu... so ape lagi.... terus roger mak (sbb ni direct ngan owner)

kali ni pergi sewa bilik ngan MamaAini yg tersangat la mesra alam... time kasih ma.... :)
kali ni sewa Studio je, cukup la tuk kitaorg ber3....


kitaorg p 3H2M... Sabtu pegi, Senin baru balik.... kebetulan si gurl cuti hari Senin sbb ada sukan hari sabtu tu...
so, lepas je abes sukan, kitaorg terus berolak ke PD.... sorry ma, nyusahkan mama kena tunggu lama2...huhuhuh




 ni la bilik yg kitaorg sewa ngan mama tu... si gurl keletihan lepas mandi...heheheh

ni plak hari ke2 (ahad, ramainye org...)


 pic ni snap pagi senin, mmg lengang, layan si gurl mandi sblm balik....

 masa pegi last year bendalah ni xdak g, br boh sini kot :P

si gurl ni mmg antu air, mandi smpi kecut2 jari... kalau kt umah pon sama, kalau x di marah, mau nye satu jam dlm bilik air...huhuhuhhu

5 comments:

MaMa AiNi said...

thanks abby,sudi ke TBR...terharu mama ni !!...sob2x..abby yg boring kot,sbb mama ni terlbh mesra alam sgtkan...ha2x..hrp abby tak serik duduk kat c5 tu ya..mama harap dpt jumpa abby lagi suatu hari nanti..

el said...

el x nah g lg TBR ni...
mmg teringin nak pi..
tu lah kalo nak pi nak roger mamaani tu..sng la kot katanya murah eh...
selain kt situ..hang x pi mn ke..mn lah tau kot2 ada tempat2 lg menarik kt sekitar tu...

Melati Qistyna's Mummy said...

Mama ini : ehehe, xdela ma, tp yg kelakar nye kan, asyik berborak, terlupa nak amik pic ngan mama, maklumla blogger kurang tegar :P


EL : hmmm, PD tu ape la yg menariknya... kitaorg p pantai je la, tgk2 jer, x mandi pon, bawak si gurl jenjalan jer, aah... mmg murah, ape2roger je mama aini tu :)

kakngah said...

belum pernah stay TBR lg... tahun depan la kot baru ada can g TBR. lepas beranak.. kehkehkeh!!!

Ummi said...

kak..kat TBR selalu kat bilik diaorang letak peket choc nak buat air tu..sedap giler..serius sedap..aduyaiii...terliur..