Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, August 24, 2011

Sempena Majlis Tadarus & Khatam Quran

Salam.....

hari ni sekolah si gurl ada majlis tadarus & khatam Quran peringkat sekolah....

 

so, berbaju kurung & bertudung dia hari ni.... :)

balik2 dari sekolah, bawak 1 goodies bag....siap ckp....

mummy, ati x puasa hari ni
kenapa?
td ati makan nasi kt sekolah.....

ada mcm2, nasi minyak dh selamat si gurl makan.... dapat gak duit raya RM2......hehehe


9 comments:

el said...

haiii caner leh ada nasi myk...kan ke pose...hahahahahahaha..

kakngah said...

yg penting.. dia jujur. mengaku tak puasa...

Melati Qistyna's Mummy said...

El : hehehe, sekolah Dia bg kt budak Jah 1 je kot....


Kakngah : hehehe, selalu Dia pose masa kt sekolah, balik br mkn, sahur kol 645, :)

lagenda said...

mcmana sklh dia sediakan nasik minyak plak tu??

Sekolah si dara sentap tu, wlupun baru pra, makanan tak disediakan. Bungkus bwk blk umah jer. Selamat pose anak mak!

MaMa AiNi said...

he2x..siap ada nasi minyak kat sekolah bulan puasa ni..takpe kan abby dia buka, biasalah dah kanak2 namany..hu2x..nasi tu dah tarik perhatian ati...

ASSOYFINGER67 said...

Salam Buat OSF sekeluarga,,,,

Aku assoyfinger ingin mengucapkan tahniah atas Ramadan kelian sekeluarga,semuga Rmadan ini dapat membantu membentuk akhlak anak2 kelian...Selamat juga (on advance)..melangkah ke Syawal yang mengembirakan....Selamat meninggalkan Ramadan dalam keadaan yang sedih..ampun maaf dipinta jika ada tersalah bahasa ,tergurau melampaui batas...Selamat Hari Raya buat Daddy,Mmmy,Baby Qist adik beradik....moga terus gembira dan berjaya dan diberkati Allah sentiasa..Salam Sayang dari aku buat sahabat dan anak2 buah di sana..Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh!Selamat hari Raya:)

caliph shuriken said...

dasat siap ada nasik minyak tu, hikk...

Melati Qistyna's Mummy said...

Mak : sebenarnya bg suh wat balik umah, si melati tu yg mkn kt sekolah :P


Mama aini : hehehe, Tula..... Mkn ngn kengkawan Dia, siap abes sebungkus tuh, selalunya kemain susah nk abeskan....


Assoy : hehehe, terima kasih...... Selamat hari raya gak buat assoy sefamili, maaf zahir Dan batin.....



Caliph : hehehe, tu la pasal.... :P

.: iEyLa :. said...

alorh..comeynye gurl.. :)