Tabung Maya Puteriku :P

Saturday, July 23, 2011

Warna-Warni Kehidupanku :P

Salam....

keh3x, tajuk x ingat....

ptg tadi [read as semlm] kami telah menerima bungkusan yang telah diketahui isi kandungan nya, tp masih lagi buat2 terkejut...keh3x......


bkan ape, sbb mengikut kata tuan empunya diri yang menghantar tu, barang tersebut di pos pada ptg semalam, so x jangka la sampai hari ni....

bila abg posmen tu blah je, dgn rakus lajunya kami ber2 membuka kotak tu......dan tara.......

 muehehehe, CikMin Macaron dah sampai ke Cheras... tp bukan tokey nyer, hanya macs nyer :P

tgk tu, kalerful....... :)

dgn x sabo nyer, kitaorg terus ngap, w/pon mengikut sms tokey nyer, selepas barang diterima, harus disejuk kan dulu selama +-2jam, baru ada kick di makan......
tp kan kitaorg ni x penyabo, try la dulu lepas gian.....heheheh, pastu baru simpan lam fridge....
lau ikut kan nafsu kitaorg, mau nyer abes... si gurl siap ckp, 'eh sedap la mummy biskut neh'
first time anak cheq tgk, xtau nama apa sekut neh...muahahaha

 awat la anak cheq buat cenggini...huhuhuh


makan sambil layan cite Korea dia :P


sambil menaip ni pon, terkenang2 rasa Macaron tu.... sayang nak makan, cantik sgt.... hb pon dh try.... dia kata mcm coklat M&M ke aper..... 'cair di mulut, tidak di tangan'...... :)



p/s : terima kasih buat CikMin yang sudi melayan kerenah cheq ni, lenkali ada jodoh cheq oder lagi yer...InsyaAllah

9 comments:

kakngah said...

aku suke simpan dah 2-3 hari nok... lg sedap tau..
tapi, nak kene sorok betul2 dlm esbok antik aku tu.. kalau asakr2 aku jumpa.. jangan harap la nk simpan lama2. sekali hadap jek pun boleh habis....

el said...

wahhhhh mkn mac tu...
den x ghaso2 lg mac cikmin tu
ntah bila nak torai hahahahaha

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : hehehe, nh dok terai simpan la ni ngah :P anak ngan hb kita tu bkn tau mencari, nak mkn ape2, nak kena sua kt muka br di mkn :)

el : keh3x, biar cheq raso dulu yo, hang tgk yo gamba yg cheq post tu, hahahah

nur said...

belum penah terai juge lagi.. nak sebijik leh?.. heheh

ALL IN ONE

JOM TENGOK GAMBAR BEST!!
JOM KE: ALL IN ONE

JMR said...

wah..di mana-mana macaron cik min nih..makin maju nih..sedap kan..

lagenda said...

akhirnya merasa gak yek macaron tuh!

zul permatang badak said...

Tak pernah makan....tapi pernah tengok....kalerful sekut ni.....

tak tau sedap ke tidak....kalau sekut tongkat......meriah dengan air kopi panas-panas......

Melati Qistyna's Mummy said...

nur : cuba la dear, bg akak sedap, lain org lain citarasanya :P


JMR : aah, betol2, sedappp :)


mak : ye la mak, lama tol amik masa nak rs benda yg sesedap neh....heheheheh


zul permatang badak : hehehe, acu cube try test tgk :P

errrr, sekut tongkat tu yang mana lak....heheheheh

cikmin said...

hahaha..baru jumpa entri ni..punya lah lama..ish... :P terima kasih sudi jadi pembeli ye abby...mmuuaahhh!!