Tabung Maya Puteriku :P

Sunday, July 17, 2011

Speachless.......

Speachless...wordless....bila anak bbsitter yg first time singgah umah kitaorg potong rambut si gurl sampai cenggitu....adehhh......

8 comments:

lagenda said...

ayokkkkkkkkk...klu bnyk tu dia gunting rambut melayi, bnyk mana je rambut ati yg tinggal??

hohohoho..sian ati!!

kakngah said...

OMK!!!
[o mak kau!!!]

sakitnyer hatiiiiiiiiiii!!!!

MaMa AiNi said...

sianya gurl.. beraninya dia buat macam tu?..hu2x..mak dia tak halang perbuatannya ke?..sori abby, mcm nakal je dia ni !!..

Melati Qistyna's Mummy said...

mak : hahaha, tu la, dah la rambut si kecik tu nan ado je, sopak gak la....heheheh

kakngah : hehehe, sabo je lah ngah... :P

mama aini : mak dia masa tu xdak,dia xnak balik, abby p buang sampah sattt je, balik2 dh sopak....heheheh

el said...

haaaaa gunting rmbo gurl..ayoyoyoyoyo
kau caner ok ke?mau meroyan eh

Melati Qistyna's Mummy said...

el : aah meroyan gak sekejap, tp nak wat cemana, xkan cheq nak gam plak rambut tu, sib baik rmbut gurl tu pjg gak, leh la kaver2 :P

kakchik@ella said...

haahhhhh?? gi potong rambut dia balik cepat ... hihi.

Melati Qistyna's Mummy said...

kakchik : heheheh, budak tu laki, lau kontot pon xpe :P