Tabung Maya Puteriku :P

Friday, July 29, 2011

Pokok & Harimau Malaya :p

Salam.....

Dulu ada kukisahkan pasal taman sekangkang keraku....hehehehe. Lepas beberapa bulan berlalu, nmpknya mereka2 itu ada menampakkan kemajuan.... :) Alhamdulillah.... Nmpknya Kali ni xde lagi yang kojol.... Cili pun dh mengeluarkan hasil..... Tp den xleh la tanam bebyk cm kakngah tu....huhuhuhuhu





Apa2 pun, tahniah buat paramedik yang bertungkus lumus merawat org yg pura2 sakit mlm td....huhuhuhuhu

7 comments:

MaMa AiNi said...

rajinnya abby !!...wah tak lama lagi bolih makan cili yg ditanam sendiri..he2x..

el said...

oooo ni ke taman rashidah utama kehkehkehkehhh..oklah tu
nti kembangkan lg bakat menanam tu ..tgk cm kakngah ko tu..haaa xlm lg ada terung terlujur layu berlipang patah..(ape yg aku merepek ni pun aku x fhm) hahahaha

kakngah said...

sape yg pura2 sakit??

lagenda said...

huk aloh ngah oiii...tajuk dia tu kan harimau malaya..osah la abby dok kata psl player s'pore smlm.

Mmg sungguh purak2 sakit. Buang karan jerk!

Melati Qistyna's Mummy said...

Mama aini: cili abby dh mkn aritu....hehehehe


El: den xde la serajin kakngah, skit2 tu Bolehla...


Kakngah: pemain yg pakai baju Meghah mlm td, Hugh huh


Mak: aah, betol2x tu Mak.... Org yg xtau bola pn leh prasan,huhuhuhhhu

caliph shuriken said...

klau cmni bole wt taman mini cili, hikk...

bdk johor said...

wahhh.. kalau camni, bole lar wa borong sayur kat lu. hehehe