Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, July 20, 2011

Kalau Dia Dah Suke.....

Salam.....

Si gurl ni semenjak 2menjak ni susah nau nak amik gambar, kalau amek pon mcm kena paksa....
tp kalau dia dah suka sesuatu benda tu, di suruh nya kita amik gmbr dia....heheheh
contoh nye menda alah neh....






dia kata dia suka dedua kete neh...siap posing lg tuh..... huhuhu

'nanti daddy beli kan ye mummy'

huhuhuhu, ingat daddy tu cop duit..... :P

10 comments:

mr.curly said...

insyaAllah..ado rejeki sok dua2 kete tu daddy belikn terus..hikhik

Melati Qistyna's Mummy said...

curly : aah, nanti cheq boli chop, wat chop duit... :P

lagenda said...

klu beli 2-2, lantingkan 1 kek omak yo ati!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hihi...dia nak kereta tu ye sis...nnt daddy tak belikan kita suruh mummy belikan ye?

Melati Qistyna's Mummy said...

mak : aah, nanti den belikan yg kocik ye mak... :P


lydia : aah, nanti mak eh belajar cop duit dulu...huhuhuhu

cik panadol said...

wah....leh tumpang tu nnt...

MaMa AiNi said...

Tinggi permintaan ank2 skrg kan abby...ha2x...cantik gegurl posing kat keta tu...macam model kereta pulak !! cantik..

Melati Qistyna's Mummy said...

cik pana: muahaha,xtau la bila zaman tu leh tmpg,tggu gegel keje gaji beso sok, hehe

Mama aini: hehe,ma,model kete x pkai sopan cenggitu :p

el said...

beli je dua2 tu
1 tuk mummy 1 tuk gurl boleh hahahahaha

Melati Qistyna's Mummy said...

el : ehehhe, leh je beli tuh, tp tang bab membayar tu den bagi kat hang, ok?? muehehehehe