Tabung Maya Puteriku :P

Friday, July 22, 2011

Bubur Jagung + Durian Belen :P

Salam....

muahahaha... ape kes tajuk ceggitu :P
hr Selasa aritu, ke pasar mlm kami anak beranak...
beli apa yang patut, terjumpa jagung muda, cheq beli 2 ketui
hb plak beli durian.....

maka smlm terjadi la benda alah neh....
tp memandangkan durian nye ada sulas je belen
cheq boh la jugak, teringin nak mkn jagung + durian....kih3x

tu yang seketul tetengah tuh, durian la....:)
sedap nyer.... dh berapa tahun agaknya x makan bubur jagung....huhuhuhu

6 comments:

el said...

xnah lg mkn bubur jagung + doyan
yg nah mkn dgn bubur kacang...

org kalo dah teringin...cam ni lah jdlah kan buat rs tekak tu hehehe

zul permatang badak said...

umah saya?....emmm...satu belanga...baru cukup......kita makan betul2.....
siap tanak pulut.....ada juga yg cicah roti......

nak wat cam ner.....anak2 selera berbeza.........

lagenda said...

x pernah plak rasa jagung + durian..hihi

Melati Qistyna's Mummy said...

el : hehehe, hang try la buat, sedapppp.... bubur kacang ijau cheq x wape suke, angin perut den.... tp hb plak suke kcg ijau, x suke jagung :P


zul permatang badak : hehehe, suke kalau anak2 berselera, kami ni bertiga jer, hb x suke, so makan la ngan anak dara yg suka mkn sume benda sikit2...hehehehe


mak : heheheh, wajib di terai tu mak, cheq sukaaa :)

ZaiRi-MiZa said...

sedapnyer bubur jagung...tp lum pernah cmpr durian.tajuk nyer pelik sis.tp bila tgk br fhm..hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

LM : kalau teringin harus la di cuba tu, kang berair plak liur...heheheh