Tabung Maya Puteriku :P

Tuesday, March 1, 2011

Gigi ku :)

Salam....

hari tu ada n3 yg gitau gurl xnak pegi skolah sbb nak kena cabut gigi
esok nyer, balik2 jer dr skolah....

mummy...mummy, tgk gg aty...
mana ? 

tgk, doktor cabut x sakit pon mummy.....
yeke ? haaa, kan mummy dh cakap, kalau doktor cabut, x sakit.....aty nangis ker ? 
xlah, aty nanges sikit jer.....
mana gg aty tu ? 
doktor tu amik, simpan...
hahhaha

sian, muka ngah penat2 kena paksa amik gambar...hehehe
hitam anak mummy skang yer, hari2 balik muka berpeluh2....minyak2....huhuhuh
*pic anak ku yg ghongak....... heeeee

zoom skit.... ni baju sukan yg gurl kena pakai setiap hari selasa & Khamis
* baju ni pon baru jer dapat nyer, dr awal tahun bayo smpi la nak masuk bulan 3 br mendapat....huhuhuu


ok, dh tu jer....  :)

8 comments:

kakngah said...

alahai.. bj sukan adeeb blm dpt. llllaaaaagggggiiii lambat!

cik panadol said...

takot jumpe doktor gigi......ngee~

AngahSayang2314 said...

heheh dah hilang gigi 23 batang yerr

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : lorh....skolah tu lagi kijam ngah...huhuhuhu

Melati Qistyna's Mummy said...

cik panadol : heheheh, leh geng ngan gurl la ... :P

Melati Qistyna's Mummy said...

Angahsayang : aah la ngah, dh ghongak :P

el said...

aku pun x suka jpe doktor gg..hahah fobia

Melati Qistyna's Mummy said...

el : adeh... leh la geng ngan cik pana gurl neh :P