Tabung Maya Puteriku :P

Wednesday, February 9, 2011

Lain Di cari Lain Mendapat..... BarraCafe.... :P

Salam.....

Misi : Mencari beg roda sekolah si gurl
Lokasi : Tesco, Ampang

sblm raya cina aritu erkkk lama nya n3 tertunda muahahah, kitaorg nak cari beg beroda utk si gurl, sbb yg skrg ni beg galas, sian dia, berat worr buku dia...huhuhu

so kami sekeluarga ke Tesco agak lewat
cari2, ada la jumpa beg Ben 10, dah la ada yg tu jer, harga plak sampai RM100++
huuuu, idok ler kami nak membeli nyer, byk lagi benda yg boleh di spent selain dr tu....
lagi pun ada masa lagi nak cr kt tempat lain. cuti sekolah kan seminggu......
so kami end up, beli brg2 dapur skit, ngan beli pokok tuk rumah kecil kami :-)

:.2 jer pon, buat permulaan :P.:

odw balik, memandangkan kami belum makan mlm.... hubby singgah kt sini.....



:.Barra Cafe.:

 :.order time.:

:.si gurl sibuk dgn gula kapas nyer.......:

kami mengorder ini.........

:.BBQ Chicken Wing.: -----> daddy

:.Chicken Chop.: -----> mummy & gurl

:.Butter Prawn.: ----->mummy & gurl lagi :P

:.Tembikai & Fresh Orange.: Air cm biasa 2 aje, mummy n gurl harus la share :P


kesimpulannya...... makanan ok ok jer, xde la settappp sgt... biasa2 jer.... :)



Nota jari kelingking : hubby dh selamat membelikan gurl beg rodanya hr ahad hari tu, jumpa gak harga berpatutan di Carrefour.... :P

18 comments:

Hanis Azla said...

mmg mahal2 beg sekolah skrg ni.. sampai beratus harganya.. tp akak pun cari yg murah2 sikit.. kalau koyak beli baru.. sbb pernah beli yg mahal pun koyak juga..

chicken wing tu nmpk sedaplah..

Melati Qistyna's Mummy said...

Hanis : aah la kak, mahal2 pon koyak gak, yg beg galas tu pon dh koyak gak, seb baik beli yg 30++ jer, yg beg baru ni pon jumpa kt c4 harga RM39 jer, kalau ade g murah, harus kita amik yg lg murah...heheheh

kakngah said...

sebut psl beg beroda, sblm sklh hrtu adeeb meroyan nak beg beroda. tgk cap swan, gambar ben10 la.. rm79.90.
glup! aku telan air liur. rasa cam mahal bebenor la beg utk budak tahun 1 dgn harga camtu. las2 dia pakai jek beg yg dia dpt hadiah ms tadika thn lps...

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : 79 hengget tu ade lg hati perut nyer, walaupon still mahal pd den... ni tesco mmg harga x kesian, dekat 150hengget... beg tadika yg gurl dpt ms tadika elok lg, tp kecik sket, buku bdk jah 1 skang ni byk2....huhuhu

Ellen said...

Masa baru buka sekolah hari tu ellen belikan beg galas ja untuk c nemo tu tapi bila dah bagi suma buku..adoii...mau tak patah pinggang bawa buku banyaknya...nemo kan sekolah cina, bukunya dua kali ganda banyak dari sekolah besa...so ellen p la membelikan beg ngan roda2 tu...minta hampoon kak..harganya RM 299.00..ambik ko...tak sanggup nak beli...lepas tu terjah sana sini dapatlah paling murah pun RM99.00...ambik ja la...jenama Swan juga..mahal plak kat Sabah ni....

Melati Qistyna's Mummy said...

ellen : 99hengget pon pada akak mahal, tp kalau xde choice nak wat cemana kan....huhuhu

mr.curly said...

uittt!! lu slalu ke g tesco kt situ?..dh dokek la mo umah mak abah den..ari2 wa g situ..xnmpak punnn..hikhik

Melati Qistyna's Mummy said...

mr curly : mmg situ tompek menan ank den, leh kata tiap minggu den poie sinun :P

umah mak abah lu mmg sekangkang beruk yo ngan umah den, tp den x tau no umah eh ...muahahaha

cik panadol said...

wahahaha leh gather2 kt sanun la ni!
moh..moh...

Melati Qistyna's Mummy said...

cik panadol : moh2, angpow aritu ade lg kan? muahahaha

Lagenda said...

Oiit..oitt,..JANGAN TINGGAL DAKU klu nak gath sama2.

P/s: Cik pana..anak omak pun ada 3 laei ni..nak angpau? Miahaha

Melati Qistyna's Mummy said...

Lagenda : muahahah.... kite tggu org yg dpt angpow tu 'on'.... hohohoho

el said...

giler mahal beg beroda tu
el igt dlm 30-40 jer
kalo 100..baik beli benda lagi
best pulak tgk org beli pokok2 renek2 cam gitu..comey hahahaha

la ni kalo mkn luo sure order western food hehehe

cik panadol said...

wahaha takotnye kne serang cmni....
*menyorok dalam semak!*

Melati Qistyna's Mummy said...

el : tu la pasal kitaorg x beli beg tu, p cari kt c4...muahahahah

layan je la western tu, tah2 org dalam nak kot :P

Melati Qistyna's Mummy said...

cik panadol : eh eh, den nmpk pungkok la lu nyorok beb, muahahaha

Lagenda said...

Pana: Hohohoh..montot yg mantot gitu mana mau sorok nok???

Abby: meh kita tarik dia kasik kluar dr semak tu dan paksa dia kasik angpau kat anak2 kita.

Puyol: Ko ketepi..ko x de anak laei kan? So, no angpau

Miahahaha..hohohoho

Melati Qistyna's Mummy said...

lagenda : muahahah....moh mah moh :P

tu la mak, angpow tuk bebudak yo kan...huahuahua