Tabung Maya Puteriku :P

Thursday, February 24, 2011

Jom Cuci Mata :P

Salam....

korang makan ape tghari td ?
ni saje je nak share menu tghari kitaorg zaman tok kadok...hahahaa
xlah, menu smlm kot...ke 2 hari semalam.... lupa plak  :P

korang pon dah kenyang kan, dh lepas makan tghari...... so jom la cuci2 mata jer...

 :.kari ayam.:
 :.sambal bilis.:
:.ayam goreng.:
*Abaikan kepucatan ayam itu... :P

sayur hijau xdop, xpelah kot, makan je kentang dlm kari ayam tu ganti sayur...hehehe

16 comments:

kakngah said...

tghri td gulai lomak cili api ikan cencaru buh kacang panjng. regunya.. ikan masin..
cukup la kan!

mr.curly said...

fuhh..wa ado smbal bilis pastu taruk kicap sikit pun dh ckup..

cik panadol said...

sambal bilis tu nampak sedap....meh hulur2 sikit kt org bujang ni ha.....kekekke

el said...

yg 2 hari lepas..yg hat lepas2 pun xpe...sgt sedap jugak hahahaha
td el sempat grg bihun..sbbnye terliur tgh sorg kwn tu mkn bihun smlm tu yg gigih grg td hehehehe

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : lebih dr cukup tu ngan, mmg meleleh.... nak2 ikan masin tuh....heeeeee

Melati Qistyna's Mummy said...

mr curly : lu pon feminat sambal bilis ek ? kt uah ni, lau buhsan2 nk mkn ape kan, buat yo smbl bilis, mkn nasi panas2...laju la mkn :P

Melati Qistyna's Mummy said...

cik panadol : muahahaha.... cian kek org bujang nie... meh2 sini akak bg pinggan kosong neh :P

Melati Qistyna's Mummy said...

el : meh gtau sini meh, sapa yg buat mak yung kita ni meleleh ayaq liuq, meh sini kita babap dia...hahahaha

errrr, smlm kita wat kan si gurl mihun grg gak :P

kakchik@ella said...

nampak sedapss..

krole said...

wuahhh!!cedapnyeee!!!nak cikit...!!!

sarah mohamad said...

yang tak boleh tahan nya GULAII !!!

noraim said...

adehh. kita tgh lapar skng, bkk blog akak tgk menu mknn pulak. lapar, lapar. huhu.

bdk johor said...

ala.. asik sambal bilis jer. skali2 buat lar sambal ikan jerung lak. baru best!! hahaha

ayuorked said...

sedap nye... hehe.. do follow me back.. nnti sy dtg komen2 lagi.. tq :)

She's retarded said...

air liur saya sudah meleleh-leleh depan pc

Lagenda said...

ayam tu mesti terperanjat cipan sblm masuk koli kan..sbb tu mukanya pucat kesi..muahahaha!