Tabung Maya Puteriku :P

Thursday, February 24, 2011

Ini kisah ku......Melati Qistyna

nama saya melati qistyna umur saya 7 tahun saya suka warna hijau pekat saya bersekolah di sekolah kebangsaan puteri pandan 1 saya belajar di kelas 1 maju nama guru kelas saya ialah puan sabarina sekian terima kasih kepade kakak anjang


salam......

atas tu adalah hasil taipan si gurl sambil di monitor oleh mummy nya.... :P
tetiba sambil mummy nak update blog, gurl cakap...

mummy, nak tulis jugak
hmmm, ok la, ok la....


so far, semua ejaan ok la, ada satu, dua yg ejaan x berapa betul g, spt... 'ialah' gurl eja... 'iyela' hahaha... dengar bunyi jer..... :)
tapi noktahnya semua kedaung..... atleast dia tau gn 'space bar' n 'backspace'...
pjg gitu, amik masa dekat 15 minit kot, nak abeskan... hehehe
ok la tu, buat permulaan.... xdela manjang nak men game aje kt lappy.... :)


motip tulis 'kepade kakak anjang ?? huhuhu



eh, sapa tau blogger mana yang di saman oleh Datuk Seri Dr Rais Yatim dalam Harian Metro 23Feb2011 berhubung dengan penyiaran makalah berunsur fitnah......



Nota jari kelingking : ptg td READ: semlm, gurl balik rumah ckp dentist ada buat tampalan kt salah satu gg nya & gitau esok dia xnak p skolah, sbb nak kena cabut gg dia yg dah goyang, kawannya bgtau kalau cabut sakit, sbb kuar darah...huhuhuhu. cemana tu.....

7 comments:

kakngah said...

dh kene tampal gg??
gg susu ke gg kekal??
adeeb punye gg susu baru 3 btg yg jatuh.... yg geraham mmg ada berlubang la..

MamaEma said...

wah, kecik2 dah pandai yer..

salam kenalan dr mamaema...

Melati Qistyna's Mummy said...

kakngah : gg susu yg geraham kecik dia tu ade lubang kecik, doc p tampal lak, gg susu dia mana ade jatuh g, tu yg nk kena cabut arini, dia ckp xnak p skolah, boleh ??? hehehehe

Melati Qistyna's Mummy said...

mamaema : ehehehe, tu lah... :)

salam kenal dr qistyna jua aunty ema :P

el said...

kata kt gurl
kalo x cabut nti sat lg mkn gurl mkn sekali ngan makanan tu then tumbuh gigi lak dlm perot..nak? hahahahahaha

Melati Qistyna's Mummy said...

el : muaahaha.... dh mcm2 helah dah el oiii... xtau la makan dek pujuk ke x, tgk la sat g dia balik rompong ke x gg depan eh, pg td slm p skolah dia ckp... 'aty try eh' :P

noraim said...

alahai, comel betul lah ank akak. mesti tgh² belajar nk mengeja kan? teringat anka&saup2; sedara sy dulu. hihi.